י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המאמר של 'שונא החרדים' ב'בחדרי'

ליצמן ללפיד: "קודם תתקן את מה שהרסת"

תגובה ראשונה מצד פוליטיקאי חרדי על מאמרו של יאיר לפיד ב'בחדרי חרדים'; בכנס של 'אגודת ישראל' אמש תקף ליצמן תחילה את אויב החרדים החדש גבי אשכנזי ולאחר מכן ציטט מדברי לפיד ותקף אותו: "הוא הזיק לנו שנתיים והוא רוצה חמש דקות?"

ליצמן ללפיד: "קודם תתקן את מה שהרסת"
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר 'יהדות התורה', סגן השר יעקב ליצמן משיב למאמר שפרסם יו"ר 'יש עתיד' חבר הכנסת יאיר לפיד, במוצ"ש האחרון ב'בחדרי חרדים' ואומר קודם כל עליו לתקן את כל הדברים שהרס לציבור החרדי.

בכנס של 'אגודת ישראל' שהתקיים אתמול אמר ליצמן, "האופוזיציה גם הצדיקים שבה כביכול, לא אוהבים אותנו, שמעתי נאום של גבי אשכנזי הרמטכ"ל לשעבר שגם לא אוהב אותנו ודיבר נגדנו ודווקא יש קולות אחרים בתוך כחול לבן שלא אהבו את מה שלפיד אמר", כשהוא מתכוון לראיון של חה"כ מיכאל ביטון ל'בחדרי'.

בהמשך התייחס ליצמן למאמר של חה"כ יאיר לפיד לגולשי 'בחדרי חרדים' ואמר לחברי 'אגודת ישראל', "לפיד רוצה שנחשוב חמש דקות, ככה הוא הציע לנו - הוא הזיק לנו שנתיים הוא עשה את כל החוקים נגדינו - כסף והוא רצה שאנחנו ניתן לנו חמש דקות איך להיות חברים שלו - קודם תתקן את מה שהרסת לנו, אחר כך נחשוב עליך גם כן".קטע מדבריו של ליצמן

כזכור, בטור מיוחד שפרסם חבר הכנסת יאיר לפיד באתר 'בחדרי חרדים', תחת הכותרת "קחו חמש דקות הפסקה מלשנוא אותי", הבהיר לפיד כי "אין לי שום בעיה עם עולם התורה. אני רוצה לחיות במדינה יהודית שלימוד התורה הוא חלק ממנה. העובדה שבמדינה היהודית יש תחיה של עולם הישיבות היא דבר יפה בעיני. אני מקבל את הרעיון שקבוצה מוגדרת של עילויים תלמד על חשבון המדינה. אם יש צעיר שהוא גאון בתורה, חבל שנפסיד אותו. אלא שהגאונים, בכל חברה אנושית, הם מיעוט קטן מאוד. הויכוח שלי עם הפוליטיקאים החרדים הם על כל רבבות התלמידים האחרים. הם מספרים לכם שאני רוצה להוציא אותם מהישיבות. זה כמובן לא נכון. הדבר היחיד שאני אומר הוא שאם הם רוצים ללמוד, שיעשו את זה על חשבונם".

טורו של לפיד עורר סערה בקרב הגולשים, אשר הגיבו בהמוניהם למאמר, רובם המוחלט תקפו את לפיד ואת עצם הענקת הבמה לאדם כזה, באתר חרדי.

יאיר לפיד יעקב ליצמן יש עתיד שנאת חרדים קיצוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד