י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הגיח משום מקום

רכב ההסעות עלה באש: הבחורים ניצלו בנס

כל עכבה לטובה: קבוצת בחורי ישיבה ממלבורן שעשתה את דרכה חזור משבת חיזוק ניצלה בנס משריפה שנגרמה לרכבם כתוצאה ממיכל דלק • עובר אורח שעבר בהשגחה פרטית במקום לאחר שהתעכב - הציל גם את ספר התורה והציוד שהיה באוטו וכמעט התכלה

רכב ההסעות עלה באש: הבחורים ניצלו בנס
הרכב שעלה באש צילום: Yeshiva world news

קבוצה של בחורי ישיבת 'בצל החכמה' מבמלבורן שבאוסטרליה, ניצלה משריפה של רכבם שעלה באש במוצאי שבת האחרון, בעת שחזרו משבת חיזוק מרוממת בויקטוריה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי רכב הסעות בו נסעו הבחורים עלה על מיכל דלק מפלסטיק שהיה מונח באמצע הכביש וגרם למכונית לעלות באש.

אחד הבחורים שהחזיק בספר תורה וישב בספסל האחורי הראשון, הבחין בניצוצות ובלהבות שעלו מהרצפה באזור תא המנוע ומיד אמר למשגיח שהיה הנהג של הטנדר; הם עצרו מיד ויצאו מהטנדר.

וכך, הם עמדו מרחוק וצפו במכונית מתחילה לעלות בלהבות. מכבי האש הוזעקו אך לקח להם זמן להגיע לזירה. כך דווח האתר Yeshiva world news.

לפתע עבר בצד השני של הכביש רכב של חברה שמוכרת ציוד לכיבוי אש; הנהג עשה פרסה, הוציא שני מטפי כיבוי וכיבה את השריפה - ובכך הציל את הטנדר כולו מלעלות בלהבות וכן את ספרי הקודש והמטען של הבחורים שהיו בחלק האחורי של הטנדר.

הכבאי עזב את המקום מבלי להשאיר פרטים, אך בהמשך הוא הגיע לישיבה וסיפר למשגיח כי בדרך כלל הוא נוהג במכוניתו הפרטית ורק מידי פעם נוהג במכונית החברה בסופי שבוע.

הכבאי הוסיף לספר כי משום מה הוא "התעכב" עד מאוחר באותו ערב, ולבסוף יצא עם מכונית החברה שמכילה את מטפי האש - ולא עם רכבו הפרטי.

אש אוסטרליה נס בחורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד