ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ימי התשובה של רה"מ

הכרעה דרמטית: זהו יום השימוע של נתניהו

ימי התשובה של רה"מ: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט דחה את בקשת נתניהו לדחיית השימוע בשנה - אך הסכים לדחות את השימוע לעוד שלושה חודשים

הכרעה דרמטית: זהו יום השימוע של נתניהו
מנדלבליט/נתניהו צילום: יונתן זינדל/נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נעתר חלקית לבקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ודחה את השימוע בעניין שלושת התיקים לחודש אוקטובר, בעוד שלושה חודשים.

עו"ד גיל לימון, עוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שיגר לפני זמן קצר מכתב לעו"ד עמית חדד פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מענה לפנייתו בעניין מועד השימוע בתיקי החקירה 1000, 2000 ו-4000 בהם נחקר ראה"מ כחשוד.

במכתב של עו"ד חדד מלפני שבוע, ביקש ממנדלבליט לדחות את השימוע בשנה עד לחודש מאי 2020. לאחר שנשקלו מכלול האינטרסים, החליט היועמ"ש מנדלבליט להיעתר חלקית לבקשה ולדחות את מועד קיום השימוע בכשלושה חודשים נוספים, מעבר לשלושת החודשים המקוריים שניתנו לשם כך.

במכתב התייחס עו"ד לימון לבקשה להדחייה לשנה, וכתב כי "אין כל הצדקה לכך" וכי זה "יפגע באינטרס הציבורי החיוני של קבלת החלטה בתיק בהקדם האפשרי ובנסיבות העניין אין לו הצדקה עניינית".

השימוע לראש הממשלה נתניהו בשלושת תיקי החקירה, 1000, 2000 ו-4000, נקבע לתאריכים 2-3 באוקטובר 2019, למחרת ראש השנה תש"פ, עשרת ימי תשובה. במידת הצורך, ייקבע יום דיונים נוסף בשבוע של יום כיפור - ולא יאוחר מכך.

ובתוך כך: מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס ובני הזוג אלוביץ קיבלו דחייה של חודש והשימוע בעניינם ייערך עד ה-15/8 אצל ליאת בן-ארי.

נתניהו שימוע אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד