י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התיעוד מוכיח את השקר • בושה

בניגוד גמור לטענות המשטרה: כך החלה תקיפת הנער החרדי. צפו

תיעוד שמתפרסם בשעות האחרונות מוכיח כי המשטרה משקרת בטענתה כביכול הנער החרדי בעל הצרכים המיוחדים, שהותקף באכזריות בידי שוטרי מג"ב אלימים, הוא זה שתקף שוטרת • בסרטון וידאו הוא נראה משוחח עם אדם, כשלפתע מתנפל עליו שוטר ומצליף בו מכות | תשפטו 

בניגוד גמור לטענות המשטרה: כך החלה תקיפת הנער החרדי. צפו
שוטרי מג"ב עוצרים את הנער צילום: באדיבות המצלם

לאחר הסערה שהתחוללה בעקבות תיעוד אלימות השוטרים המזעזעת שהופנתה כלפי נער חרדי על הרצף האוטיסטי בירושלים, האשימו במשטרה את הנער כי הוא תקף שוטרת וכן טענו כי שוטרי מג"ב ספגו אלימות מצד "עשרות מתפרעים שכללה זריקות אבנים". אלא שתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מציג תמונה הפוכה מזו של המשטרה. 

לדברי המשטרה בתגובה שפרסמו, השוטרים נתקלו באלימות קודם התקרית, "במהלך פעילות המשטרה אתמול לאכיפה של הקמת מדורות העלולות לסכן חיי אדם בשטחים אסורים בשכונת מקור ברוך בירושלים, נתקלו השוטרים באלימות מצד עשרות מתפרעים שכללה זריקות אבנים, חפצים ותקיפת שוטרים".

התיעוד המלא: כך התנפלו שוטרי מג"ב על נער חרדי חסר ישע.

אם לא די בכך, במשטרה טענו בתגובתם כי "מתחקור ראשוני של האירוע עולה שבמהלך הפעילות תקף צעיר את אחת השוטרות. במהלך המעצר החשוד התנגד, התפרע ונפצע בפניו. מיד לאחר מעצרו ועם בירור מוגבלותו החליט קצין המשטרה שנכח בשטח על שחרורו לאלתר והוא טופל במקום ע״י מד״א". ובכן, התיעוד מוכיח אחרת לחלוטין.

בסרטון שמוצג לפניכם ניתן לראות כי לטענות משטרת ישראל אין שחר. האלימות של המתגודדים במקום לא קיימת בכלל, כמו גם הטענה כלפי הנער החרדי, לפיה הוא שתקף שוטרת קודם לכן - גם היא כמובן שקרית.

פנינו לקבלת תגובה ממשטרת ישראל, והיא תתפרסם לכשתתקבל.

משטרת ישראל אלימות שוטרים שקר תיעוד מזעזע יענקי רוזנברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 114 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד