י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תקיפה אכזרית

בשל שמו היהודי: הנהג נשדד והוכה נמרצות

בגלל שמו היהודי: נהג מונית יהודי-צרפתי נשדד והוכה בצורה קשה על ידי חבורה של כעשרה צעירים שהפתיעו אותו וניצלו את המידע שסיפקה להם האפליקציה כדי לפגוע בו • "הם משכו אותו בשערו החוצה ובעטו בו"

בשל שמו היהודי: הנהג נשדד והוכה נמרצות
תנועת אגרוף. אילוסטרציה צילום: pixabay

בסוף השבוע האחרון הותקף קשות נהג יהודי, בן 33 מאזור פריז, בשל שמו היהודי - ישראל חי.

הנהג סיפר כי הוא קיבל נסיעה ביום חמישי האחרון בבוקר, באמצעות "אובר", שם הנהגים והנוסעים יכולים לראות את השמות אחד של השני לקראת הנסיעה.

לרוע מזלו, אדם בשנות ה-20 לחייו המתין לישראל חי במקום המיועד וביקש לשבת במושב הקדמי, ואז הקיפו לפתע את המכונית כ-10 צעירים.

אחד התוקפים אמר לישראל חי: "ישראל, יש לך כסף, אנחנו נצטרך לחטוף אותך", את הדברים הוא סיפר לאשתו ולהוריו שהגישו תלונה למענו במשטרה; גם בארגון נגד אנטישמיות בצרפת BNVCA הגיעו לתחנת המשטרה על רקע המקרה.

על פי הדיווח באתר של הארגון נגד אנטישמיות, הכנופיה הכתה את הנהג בצורה קשה בראשו וגרמו לו חבלו;  לאחר מכן הם גררו את ישראל חי מחוץ למכונית, הם משכו אותו בשערו החוצה ובעטו בו; הם גנבו ממנו תכשיטים".

לפי הדיווח, "חלקם היו רעולי פנים עם כפפות, וכמה מהם הכו אותו באלות; אחר כך הם גנבו את המכונית, המשקפיים, הארנק ונעליו; הם גנבו את המסמכים שלו הכוללים: כסף, דרכון, כרטיסי אשראי, רישיון נהיגה וכן את מכשיר הפלאפון שלו יחד עם קמע דתי "יהודי" וספר תהלים.

ישראל חי ביקש מעוברים ושבים להסיע אותו לתחנת משטרה - שם הפנו אותו שוטרים לקבל לטיפול רפואי; הוא אושפז עם זעזוע מוח וחבלות נוספות וקיבל טיפול רפואי.

אובר תקיפה צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד