ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צפו בג'ינגל

מכל העולמות זועקים: "שמע ישראל"

לקראת קמפיין גיוס ההמונים בימים רביעי וחמישי השבוע, מגישה רשת "שובו" את ג'ינגל הקמפיין, "קראו שמע ישראל", אשר לביצועו חברו ילד הפלא בעל קול הזמיר, שמילי מרמלשטיין, ומקהלת ילדי "שובו" ◄ צפו בג'ינגל-קליפ

מכל העולמות זועקים: "שמע ישראל"
תפילת שחרית ביום חול. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

השבוע זה קורה: רשת "שובו" יוצאת לקמפיין גיוס ההמונים, במסגרתו מבקשת הרשת לגייס 20 מליון ₪, באמצעות מודל המצי'נג הידוע אשר יופעל בידי חברת צ'רידי. הקמפיין כולו קודש להעמדת הרשת על רגליים כלכליות יציבות, והרחבתה ופתיחתה בפני עוד ועוד ילדי ישראל.

הקמפיין כולו מבוסס סביב קריאת "שמע ישראל", הקריאה היהודית האלמותית, המבטאת את פעילותה ומהותה של הרשת: החדרת אמונה וערכי קודש בילדי ישראל, בכל ומכל מקום שהם.

ברוח זו חוברות מילות השיר, המתאר את רצונם וכמיהתם של הילדים לשוב לאביהם שבשמים, כאשר משמים נשמע הקול – קראו שמע ישראל!

לתרומות ולצפיה בתוצאות הקמפיין בזמן אמת הכנסו לכאן>>>

להפקה המרשימה, אשר כמו שאר הפקות המצ'ינג המוזקיליות האחרונות, הופקה אף היא באולפני "אנחנו וצאצאינו", לוהקו סולנים מעולמות שונים, לכאורה: ילד הפלא שהפציע זה עתה, בעל קול הזמיר שמילי מרמלשטיין, לצד ילדי מקהלת בית הספר "שובו" בלוד.

"הבחירה בסולן והמקהלה משקפת אף היא את ערכי השיר" מסבירים ב"שובו", "קריאת שמע ישראל הינה קריאה יהודית-אוניברסלית. ילדים חסידיים וכאלו ממשפחות הציבור הישראלי הכללי, מאוחדים בלב אחד בקריאה זו. דוקא השילוב בין הילד, ושירתו החסידית, לילדים במבטאם הישראלי הצח, מבטא את ליבת הקמפיין – שלא תהיה נשמה בישראל שלא תדע מהו "שמע ישראל"!

וכך, מתפתח לו השיר, אשר חובר על לחן השיר "מי אנוכי" (דאוענען) של להקת הילדים 'יונגרליך' מארה"ב, ונפתח עם כמיהתם של ילדי "שובו" – "להכיר לדעת את שמך, ללמוד את תורתך, השיבנו אבא אליך, כי גם אנחנו בניך", וממשיך עם זעקתו המוזיקלית של ילד הפלא – "הייליגע באשעפער, מי כעמך ישראל, כי לא תשכח מפי זרעו קריאת שמע ישראל"! בהמשך, 'נפגשים' הילדים משני העולמות, בקריאה משותפת של "יתגדל ויתקדש שמיה רבא", כך שלכל הדעות לפנינו יצירה מוקפדת שכולה עונג יהודי ומוזיקלי.

ימי הקמפיין של שובו יתקיימו השבוע בימים רביעי וחמישי, כ"ד-כ"ה אייר. להשתתפות: טלפון *4905, או בפלטפרומה הממוחשבת של צ'רידי, 

לתרומות ולצפיה בתוצאות הקמפיין בזמן אמת הכנסו לכאן>>>

---

יזום: ירח טוקר | הפקת וידאו: מ. קוסובר | שיר מקור – "מי אנוכי": לחן – ר' הרשל ויינברגר, ביצוע – להקת 'יונגרליך' | שירה: ילד הפלא שמילי מרמלשטיין, מקהלת ילדי בית ספר "שובו", לוד | עיבוד מוזיקלי: שמוליק וינרייך | עיבוד קולי: דיויד טויב | חברי מקהלה: דיויד טויב, יעקב רוטבלט, ישראל גולדפריינד | מיקס ועריכה: מאיר גרשטיין | הפקה והקלטה: אולפני "אנחנו וצאצאינו"

תרומה שמע ישראל שובו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד