י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מבלי להזכיר את שמו

'המודיע' על ליברמן: "אין מעצור לתאוותו"

עיתון 'המודיע' יוצא הבוקר במתקפה חריפה נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' ומכנה אותו "מקודחי החורין בספינה" כ| המאמר רצוף דברי תוכחה נגד ליברמן, כגון; "גם במציאות בטחונית ומדינית קשה ביותר, יש מי שאינם נרתעים ומוסיפים חטא על פשע, בפגיעתם הרעה והשיטתית בקודשי ישראל ובנסיונותיהם החוזרים ונשנים לפגוע בעמלי תורה הממיתים עצמם באוהלה"

'המודיע' על ליברמן: "אין מעצור לתאוותו"
אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו' צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

מבלי להזכיר את שמו המפורש, יוצא הבוקר (ראשון) עיתון 'המודיע' המייצג את חסידות גור ואת 'אגודת ישראל' במתקפה חריפה כנגד יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן על התעקשותו בחוק הגיוס, מה שעלול לפגוע בסיכויים להרכיב את הממשלה הבאה עד כדי בחירות חוזרות.

במאמר המתנוסס הבוקר בעיתון נכתב, "תורתנו הקדושה רמ"ח מצוות עשה ושס"ה מצוות הלא תעשה הינה מקשה אחת שאינה ניתנת להפרדה, לאיש אין זכות ואין היתר ליטול רק את הנראה לו ולא לציית למה שלא הוטב בעיניו או למה שאינו מסוגל שלא לעשות, מכיון שאין מעצור לתאוותו", כותב 'המודיע' על ליברמן מבלי להזכירו, "מי שמפילים בזדון ובגבהות לב ולו רק כחוט השערה מאשר נצטוינו בתורה"ק הינם בוזי ה' מסלפי היהדות מחטיאי הרבים הממיטים על עצמם ועל זולתם דברי תוכחה ואין הגדרה ההולמת אותם יותר מאשר "קורא דגר ולא ילד עושה עושר ולא במשפט בחצי ימיו יעזבנו ובאחריתו".

עוד נכתב במאמר המערכת כי "ההתבוננות בארועי הימים האלו, ממחישה לנו את הדברים הנזכרים מכל כיוון. מסתבר שגם בשעת מצוקה, גם במציאות בטחונית ומדינית קשה ביותר, יש מי שאינם נרתעים ומוסיפים חטא על פשע, בפגיעתם הרעה והשיטתית בקודשי ישראל ובנסיונותיהם החוזרים ונשנים לפגוע בעמלי תורה הממיתים עצמם באוהלה, ולמנוע מיהודים יראי ה' לשמור על גדרי טוהר וצניעות כחפצם וכמורשת אביהם. כללית, הם בעזרת ה' לא יצליחו בכוונותיהם, אבל הם מכבידים ומעיקים, גורמים צער רב, ומעוררים חלילה קטרוג ודין".

"קודחי החורין בספינת עם ישראל אולי לא בדיוק מודעים למעשיהם, אבל חייבים להשכילם כי בדרך זו הם עלולים חלילה להזיק, חייבים להזכיר להם שהתורה לא ניתנה לחצאין שהיהדות אינה מסגרת בלתי מחייבת שאיש הישר בעיניו יעשה, אלא להיפך: יש בה אסור יש בה מותר ויש הגודרים עצמם גם מעבר לכך. וודאי שלא שייך פחות מכך. חייבים להבהיר לקודחי החורים שנעשה הכל כדי לעמוד בפרץ כדי לסכור את החורים וזאת ע"י שנתמיד בתפילתנו לבורא עולם רפאני ה' וארפא הושיענו ואושעה כי תהלתי אתה", כך ב'המודיע' הבוקר.

אביגדור ליברמן עיתון המודיע מתקפה חוק הגיוס בחירות חוזרות ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד