י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בכל הקשור למתנות גברים – יש לכם כתובת: רשת 'ג'נטלמן'

תמיד הוגעתם את מוחכם איזו מתנה להעניק לבעל/ לחתן/ לבוס/ למחותן/ לעסקן שסייע, ורציתם משהו אחר, ייחודי, שמשדר יוקרה  והערכה • רשת 'ג'נטלמן' הפעילה במגזר הכללי כחצי היובל משנת 1993 – פרצה לתודעת הציבור החרדי בשנים האחרונות ופותרת את כל הדילמות שעלולות לצוץ כשרוצים לתת מתנה לגבר, מגיל בר מצווה ועד זקנה ושיבה

בכל הקשור למתנות גברים – יש לכם כתובת: רשת 'ג'נטלמן'
רשת ג'נטלמן צילום: יח"צ

תמיד הוגעתם את מוחכם איזו מתנה להעניק לבעל/ לחתן/ לבוס/ למחותן/ לעסקן שסייע, ורציתם משהו אחר, ייחודי, שמשדר יוקרה  והערכה. רשת 'ג'נטלמן' הפעילה במגזר הכללי כחצי היובל משנת 1993 – פרצה לתודעת הציבור החרדי בשנים האחרונות ופותרת את כל הדילמות שעלולות לצוץ כשרוצים לתת מתנה לגבר, מגיל בר מצווה ועד זקנה ושיבה.

מסתבר כי הרשת שהחלה כחנות בודדת בקניון בת ים, והיום חולשת על פריסה ארצית של 47 סניפים -  לא סתם נושאת בטייטל: "מומחית במתנות לגברים". מר אמיר ומר טל רז, בעלים ומנכ"לי רשת ג'נטלמן מפתיעים אותנו: "כל עובדי הרשת עוברים הכשרה מקצועית מיוחדת כל תקופה, המעניקה להם כלים כיצד לסייע ללקוחות בבחירת מתנה המתאימה לאופי מקבל המתנה, גילו, עיסוקו, תחביביו ועוד. במסגרת ההכשרה העובדים עוברים מבחנים וסימולציות וכך  יכולים לסייע ללקוחות שלא תמיד יודעים מה הם רוצים וממה ייהנה מקבל המתנה שלהם, וזה לא משנה אם הוא המחותן, הבוס, או המלמד של הבן".

על מה שמתם דגש בקונספט החנויות, כדי לייחד את הרשת מכל חנויות המתנות האחרות?

מר טל רז אינו מהסס כשהוא משיב: "ריבוי מחלקות והמגוון הגדול. העוצמה של ג'נטלמן טמונה במחלקות הרבות ובמגוון הגדול שבכל מחלקה". אחת מחוזקות הרשת היא מחלקת שעוני יד מורחבת. אמנם רוב המתנות בחנות מיועדות לגברים, אבל במחלקת שעוני יד תמצאו שעוני יד גם לגברים וגם לנשים, המבוססים על כ-30 מותגי אופנה מהמובילים בעולם. לצד זה תמצאו מחלקות עטים, תיקים וארנקים, מוצרים הקשורים לעולם המוזיקה והשמע, מוצרי יודאיקה, ג'אדג'טים, מיניאטורות, מציתים ומאפרות, מוצרי עיסוי חשמליים ועוד.

מהי המחלקה המובילה בעיניך ברשת שלכם?

"ללא ספק שעוני יד, אבל בין המתנות הפופולריות ניתן למנות גם את מחלקות העטים, הארנקים ומוצרי עור וכן מציתים. בשנים האחרונות ישנו גידול משמעותי במכירות של מוצרי עיסוי חשמליים אישיים של ד"ר גב, מעיסוי לגב ועד לרגליים. ובכלל, כל מה שקשור לבריאות תופס תאוצה לאחרונה.

"ועוד טרנד שממשיך כבר שנים רבות ואהוב מאוד על הקונים , חריטה על המוצר, שהופכת את המתנה לאישית יותר ומקורית יותר , חריטת שם, פסוק, או הקדשה שאנחנו חורטים על עטים, מציתים, מאפרות ועוד, כך שהמתנה היא אישית וייחודית יותר".

לקראת עונת השמחות, כלות ומשפחות מחותנים מוגיעים את מוחם בניסיון למצוא מתנה ייחודית. אלו מתנות מעניינות ופחות מוכרות בקהל הדתי-חרדי אפשר למצוא.

לרז יש כל כך הרבה אפשרויות, שהוא מפנה את הלקוח למגוון של המחלקות, שבתוכן אפשר למצוא דברים מקוריים וייחודיים. "אפשר להעניק שעוני יד במגוון גדול לכל טעם וכיס או מתנה אישית עם הקדשה. במגזר החרדי קונים המון עטים עם ובלי הקדשות. ובכלל, מתמקדים מאוד בשם המותג המוביל. הוא מוסיף משמעות רבה. למעשנים אנו מוכרים מציתים מגוונים ומתמחים באביזרים כמו מאפרות מיוחדות, וסטים משולבים של מציתים ומאפרות מעניינות.

"ארנקים הם מתנה אישית ופרקטית, גם לאנשי עסקים ומנהלים. יש מגוון מוצרים שמתאימים למשרד ולבית. רמקולים התומכים בבלוטוס תמיד פופולריים לשמוע שיעור תורה או להבדיל, מוזיקה".

איך מחליטים על מתנה מתאימה לפי הגיל?

"כדי להקל את הבחירה על קונה המתנה, העובדים שלנו מיומנים מה להציע לחתנים צעירים בגילאים ה-20+ מה הם הכי אוהבים וישמחו לקבל, וכן מתנות למחותנים, שהם גברים בגילאי 45+ מתנות לאחים של הכלה או החתן שדרושה להם מתנה אטרקטיבית ולא יקרה.

"כאמור, בגלל המגוון הרחב בכל מחלקה, כל המחלקות מתאימות לכולם, אך המוצרים יהיו שונים וייעודיים. יש מוצרים קלאסיים שמרניים לגיל מבוגר – כמו ארנק שחור מעור ויש כאלה המיועדים לחבר'ה הצעירים יותר - צבעוניים עם כיסים פנימיים. הדבר נכון גם בעטים ובמוצרים נוספים".

האם יש הבדל בין העדפות המתנות במגזר הדתי-חרדי לבין המגזר הכללי?

"אנו רואים כי המותגים היוקרתיים בעלי השם הבינלאומי מועדפים על המגזר החרדי, כמו כן, הופתעתי לטובה שמוצרי עיסוי ובריאות, חודרים למגזר וצוברים תאוצה. אנחנו מוכרים מהם הרבה מאוד ונכונים להשקיע ולסייע עוד, להנגיש את מיטב המוצרים המעולים למגזר הדתי-חרדי ובכלל".

גנטלמן מתנות גברים ביגוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד