י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

50% מהישראלים היו רוצים לשלוח את ילדיהם לחינוך עם ערכים יהודיים

רשת "שובו" שמחזיקה כ-80 מוסדות שפונים לציבור הכללי, נמצאת בקשיים המונעים ממנה לענות על הביקושים הרבים •  מגבית מיוחדת בחסותם האישית של גדולי ישראל מציעה לכם להצטרף למהפכה • מרן הגר"ח קנייבסקי על תורמי שובו: "למעלה מכל ספק שיזכו בשמחה בביתם השנה" ^ ימי רביעי וחמישי, כ"ד – כ"ה אייר: הנשמה זועקת – שמע ישראל!

50% מהישראלים היו רוצים לשלוח את ילדיהם לחינוך עם ערכים יהודיים
ילדי שובו בכותל צילום: יח"צ

מחצית מהורי ישראל היו רוצים לשלוח את ילדיהם לחינוך בעל אופי ערכי-יהודי, אולם מגבלות טכניות מונעות זאת מהם – כף עולה מסקר פנימי שערך ארגון 'שובו' והכה גלים בעולם הקירוב בארץ ובעולם. הסקר מחזק את מה שיודעים קברניטי הארגון כבר שנים, כי אילו רק היה ביכולתם להכפיל את כמות המוסדות של הרשת, כולם היו מתמלאים עד אפס מקום. זו בדיוק הסיבה שבארגון שובו החליטו ליזום מגבית מיוחדת תחת הקריאה "שמע ישראל" שתערך בימי רביעי וחמישי, כ"ד – כ"ה אייר, ומלכדת את כלל עם ישראל סביב המשימה המאחדת ביותר; קירוב רבבות מאחינו שבשדות לאביהם שבשמים.

ילדי שובו • קרדיט: יח"צ

רשת "שובו" שהוקמה לפני כ-30 ופועלת על מנת לספק חינוך עם ערכים יהודיים לאלפי משפחות ישראליות, עם כ-80 מוסדות ברחבי הארץ, נקלעה בשנים האחרונות לקשיים כלכליים שמנעו את המשך התפתחות הרשת.

לתרומות ולצפיה בתוצאות הקמפיין בזמן אמת הכנסו לכאן>>>

כעת, לאחר תכנית הבראה, הרשת מושיטה אליכם יד, אליכם, אל אותם יהודים בעלי לב חם שמודעים לחשיבות הגדולה לעתיד עם ישראל בכל הקשור לחינוך יהודי, ומבקשת מכם להיות שותפים בהנעה מחדש של העשייה. לאפשר לעוד מאות אלפי משפחות לקבל חינוך מצוין, להכיר את היהדות, את האור של השבת ולהתחבר לתורה.

תלמיד שובו מתפלל בכותל • יח"צ

במעמד רב רושם שנערך במעונו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, בהשתתפות הגאון רב משה זילברברג מראשי ההנהלה הרוחנית של הרשת, חתן הגאון רבי גדליה שור זצ"ל מארה"ב, הוכרז ביום חמישי האחרון על פתיחת מגבית החירום. מרן שליט"א האציל מברכותיו על התורמים והמסייעים, וחתם על קריאת קודש מיוחדת בה נכתב כי "מובטחנו כדבר פשוט וברור ולמעלה מכל ספק, כי בשכר זאת יתברכו כל התומכים והמסייעים אף הם במדה כנגד מדה, ויזכו לשמחה בביתם לתקופת השנה". את קריאת הקודש חתמה ברכתו של מרן רבינו ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א.

לתרומות ולצפיה בתוצאות הקמפיין בזמן אמת הכנסו לכאן>>>

מנ"ל שובו, הרב חיים מיכאל גוטרמן שליט"א הצטרף גם הוא לקריאה. "אנחנו מצווים, כל אחד מאיתנו, לקרב את אחינו לאביהם שבשמים. אבל לא כל אחד מאיתנו יכול לעשות את זה. הדרך היחידה היא באמצעות חיזוק המוסדות של שובו, והצטרפות כשותף אמיתי לעשייה באמצעות תרומה כספית".

שובו מסורת בתי ספר קמפיין גיוס תרומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד