י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בלי אורות במהירות גבוהה

בליל שבת: תוקף אנטישמי הגיח מתוך הרכב

בליל שבת, קבוצת בחורים חרדיים שצעדה ברחובות לייקווד, הותקפה במפתיע על ידי כמה אנטישמים שנעצרו לידם עם הרכב • "הכאבים נשארו גם מוצאי שבת"

בליל שבת: תוקף אנטישמי הגיח מתוך הרכב
רחוב חשוך צילום: pixabay

בליל שבת האחרונה, הותקף גבר חרדי בלייקווד בידי אנטישמי, שניסה לפגוע בקבוצה של חרדים שצעדו ברחוב.

על פי הדיווח באתר 'לייקווד סקופ', הקבוצה צעדה בליל שבת בסביבות השעה 22:40 ברחוב קאונטי ליין, כשלפתע, חלף על פניהם רכב שנעצר בסמוך להם, הגבר שישב מאחורי הנהג, הטיח בעוצמה רבה בקבוק סודה לעבר אחד מהצועדים, תוך כדי שהוא צועק קריאות אנטישמיות לעבר קבוצת החרדים.

"הגבר שזרק עלי את הבקבוק, זרק את זה בעוצמה, והרגשתי כאילו אבן בתוך הבטן שלי, ואני נפלתי את הרצפה". סיפר האיש לאתר TLS.

הרכב מסוג 'סדאן' נסע מהמקום בלי אורות במהירות גבוהה, מיד לאחר התקיפה. האיש שהותקף סיפר, "הכאבים נשארו גם מוצאי שבת, ואני מתכנן ללכת לבית החולים לעשות בדיקות". תלונה הוגשה במשטרה.

הסיפור הזה מצטרף לאירוע אנטישמי נוסף מסוף השבוע האחרון, המילים "בית הכנסת של השטן" נמצאו מצוירות בבית הכנסת של חב"ד בסטטן איילנד, הממוקם ברחוב הרולד. מעבר לרחוב נכתבו האותיות "SOS" על ישיבת זכרון פלטיאל, הרב של בית הכנסת חב"ד, הרב משה קצמן אמר לתקשורת המקומית, כי הוא מאמין שהגרפיטי נעשה בסביבות חצות בין רביעי לחמישי.

לאחרונה, היו מספר אירועים אנטישמיים בסטטן איילנד, כאשר בעלי בתים שעומדים למכירה, קיבלו מסרים מאלמונים, הם התבקשו לא למכור ליהודים חרדים בתים, לאחר שחרדים עברו לאחרונה להתגורר באזור.

ליקווד אנשטימיות חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד