י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בחורי הישיבה: "לא לנקום על הפגיעה בראש הישיבה"

מחלוקת המקוואות בעיר חדרה: בחורי ישיבת 'כנסת יצחק' הפיצו את מספרי הטלפון של ממוני המועצה הדתית • בחורים: אנחנו לא מטרידים בטלפון, רק מביעים מחאה

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

מחלוקת המקוואות בעיר חדרה: בחורי ישיבת 'כנסת יצחק' הפיצו את מספרי הטלפון האישיים של הממונים על המועצה הדתית בעיר. לטענת הבחורים, ההפצה בוצעה במטרה למחות על מה שמכונה בפיהם "הפגיעה ברבני העיר ובראש הישיבה".

כלי התקשורת המקומיים עסקו בסוף השבוע במלחמה על המקוואות, המתנהלת בין הממונים על המועצה הדתית, עו"ד יאיר גבאי ויהודה כהן, לבין הרבנים הראשיים של העיר, הרב שמעון ביטון והרב דוד ורנר, לאחר שבתחילת שבוע שעבר התברר כי הממונים על המועצה הדתית התקינו מנגנוני תשלום בחלק מהמקוואות בעיר, זאת למרות התנגדותם של הרבנים הראשיים שטענו כי הדבר מהווה פגיעה חמורה בטהרת המשפחה. המלחמה בין הצדדים הובילה להתערבות המשטרה וגורמים נוספים.

עוד בנושא:
סערה בחדרה: ראשי המועצה הדתית עוכבו לחקירה
פרשת חדרה: "תפקיד הרבנים להתעסק בהוראה ולא בניהול"

וכך, בחורי הישיבה, שביקשו להגן על לכבודו של ראש הישיבה, הגר"י ארנברג, הפיצו את מספרי הטלפון של הממונים במועצה הדתית. בחורים בישיבה טוענים, כי לא הטרידו בטלפון, וכי רק התקשרו והביעו את מחאתם.

ביום חמישי האחרון הופיעה הודעה בקו המידע של בחורי הישיבה, בו ביקש קריין ההודעות שלא לנקום על הפגיעה בראש הישיבה. "אין לנקום את פגיעת ראש הישיבה, הדברים מסתדרים על הצד הטוב ביותר", לשון דבריו.
כנסת יצחק חדרה מועצה הדתית טלפונים מקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד