ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המשטרה הוזמנה לישיבה לסלק בחור • העילה: פלישה

ראשי ישיבת 'שכר שכיר', שהתמקמה בקמפוס ישיבת הנגב שנסגרה, גילו: בחורים לנים בפנימייה • לאחר דרישה שיעזבו, נותר רק בחור אחד, שזילזל בבקשה • עד שהוזעקה המשטרה

ישיבת 'שכר שכיר'
ישיבת 'שכר שכיר'

בסוף החורף הוקמה בנתיבות ישיבת 'שכר שכיר' (שם הישיבה הוא על-שם ספרו של ראש ישיבת הנגב). הישיבה הוקמה במתכונת של קיבוץ, שנלקט מפארי הישיבות, כאשר לקראת חודש אלול אמור להיפתח שיעור א' בישיבה.

הישיבה התמקמה בקמפוס של ישיבת הנגב, ששכנה בעבר במקום ונסגרה לאחר פטירת ראש הישיבה, הגאון רבי ישכר מאיר זצ"ל, לפני יותר משנה. לאחר סגירת הישיבה, נותרו בה מספר בחורים שלא עברו למסגרת חילופית, והמשיכו להשתמש בפנימיית הישיבה כמקום לינה, בעוד בשאר שעות היום עסק כל אחד מהם בעיסוקיו.

קבוצת "משתכנים" זו לא תאמה את רוח הישיבה שנפתחה במקום, ובסוף החורף קיבלו הבחורים הודעה חד-משמעית מהנהלת הישיבה, כי עליהם לעזוב את קמפוס הישיבה לצמיתות.

אלא שבחור אחד החליט להתעקש ולהישאר במבני הישיבה, ועם תחילת הזמן, שב לפקוד את בנייני הישיבה. הודעות חוזרות ונשנות שהועברו אליו לבל יהין להתקרב לישיבה - נענו בבוז.

בלית ברירה הזמינה הנהלת הישיבה את משטרת נתיבות, כדי שזו תסלק את ה'פולש'.

וכך, בבוקר יום רביעי שעבר, לאחר תפילת שחרית, הופתעו התלמידים לגלות ניידת משטרה מגיעה לישיבה. שוטר שקיבל את מיקומו המדוייק של הבחור, ניגש אליו, ולאחר שהבהיר לו את חומרת המשמעות החוקית של פלישתו, ארז הבחור את מטלטליו - ועזב את המקום.
שכר שכיר בחור משטרה ישיבת הנגב נתיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד