י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הפריטים שעושים את ההבדל

ענת סגל מהסטודיו לצביעה והלבשת הבית מביאה מספר פריטים האהובים עליה במיוחד המבטאים תעוזה וחופש צבעוני ובעיקר קלים לעבודה ביחס לתוצאה המהממת

הפריטים שעושים את ההבדל





הכל תלוי

זה נראה כמו חלון, זה נפתח כמו חלון, אבל זה גם מדף וגם מתלה רב שימושי לחדר! לקחתי תריס ישן וחידשתי אותו בעזרת צבע: ניקיתי את התריס מאבק ולכלוך, שייפתי מעט בעזרת נייר לטש 0 כדי להחליק 'קוצים' ובליטות וניקיתי את אבק הליטוש. צבעתי בשתי שכבות של פוליאור מט-משי על בסיס מים בגוון תכלת אפרפר .P3235 עכשיו יש מקום לתיקים, למכתבים, למפתחות ובעצם – להכל! .



מוזיאון לציורי ילדים

מה לעשות עם שלל העבודות שהילד מביא מהגן או מבית הספר? לקחתי מסגרת של תמונה וסימנתי על הקיר את קוי המתאר החיצוניים שלה. צבעתי בתוך קוי המתאר בצבע מגנטי. את המסגרת צבעתי בפוליאור מט משי על בסיס מים בגוון כחול 787-447. צבעתי את כל הקיר בסופרקריל קלין בגוון 2233P, כולל האזור שנצבע בצבע מגנטי. חיברתי את המסגרת לקיר סביב האזור שנצבע בצבע מגנטי.



איפור זה כל הסיפור

גוונים חזקים - טורקיז וסגול. את שידת האיפור צבעתי בפוליאור מבריק על בסיס מים בגוון סגול A232. את השרפרף צבעתי בפוליאור מבריק על בסיס מים בגוון טורקיז T1162 את הקיר צבעתי בסופרקריל קלין בגוון טורקיז בהיר P1141. עכשיו נשאר רק להתאפר.






בטעם של פעם

פינת בובות היא הזדמנות להיזכר איך היינו ילדים. בחרתי בשילוב גוונים של ורוד וחום, ובטכניקה של צביעה בפסים המעניקים לחדר ולרהיטים 'שיק של פעם'. את הארונית צבעתי בפוליאור מט משי על בסיס מים בגוון ורוד עתיק T5122 את מיטת הבובות בפוליאור מט משי בגוון ורוד בהיר P5125. את קיר הפסים – בסופרקריל 2000 ורוד P6112 וחום D4183.





כל מה שתרצו לדעת על עיצוב חדרי ילדים - לחצו כאן

רוצים לעשות שינוי בבית? כנסו לאתר טמבור וצפו בסגנונות העיצוב החדשים לבית - לחצו כאן

רוצים לחדש את הבית ולא יודעים איך להתחיל? בואו לסדנת צביעה בבית טמבור. להורדת קופון הנחה - לחצו כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד