ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

גם העור לובש כלולות

ההתרגשות בעיצומה, יום החופה מתקרב, ובין עומס ההכנות נושא טיפוח העור תופס לו מקום של כבוד. רבקה זיידה, מומחית לאסתטיקה רפואית, עם טיפים לכלות הטריות

גם העור לובש כלולות

כלות רבות מכל רחבי הארץ שסבלו מפגמים עוריים חבות את החיוך שלהן ביום חתונתן לגב' רבקה זיידה – מומחית לאסתטיקה רפואית שהחזירה להן את הביטחון – ואת מראה העור הבריא והקורן.

כולן רוצות להגיע ליום המרגש בחייהן עם עור חלק וגם אם לא תמיד העור טופל קודם בצורה נכונה ומקצועית, הרי שכעת העניין דחוף וחשוב מאוד. העיסוק בתחום הקוסמטיקה טרם החתונה איננו עוד מטלה פשוטה. אינה דומה חווית ייעוץ אישי ורכישת תכשירי קוסמטיקה ואיפור לרכישת זוג נעליים. כעת אלו הפנים שלכן!
גם הנערות העדינות ביותר שאינן מעמיסות על פניהן קרמים ואיפור מתעניינות ערב החתונה בתכשירים ובטיפולי פנים שיניבו עור חלק.

קל מאוד להתבלבל מבין שלל הטיפולים והתכשירים הקיימים על המדפים, מה גם שההיצע רב (ובינינו, גם לא הכי יעיל). בשונה מקוסמטיקאיות רבות הנוהגות לטפל בעור בטכניקות סטנדרטיות ודי אגרסיביות לעור- מה שעלול להוביל לסימנים ואף לצלקות, מציגה הגב' זיידה מ'יורו קוסמטיק' גישה טיפולית שונה ומהפכנית המאפשרת לכל אישה להשיג את העור החלק שהיא חלמה עליו בדרך מהירה ובטוחה לחלוטין. את הטכניקה בלעדית הזו היא רכשה בברלין לפני כעשור ומני אז ביצעה אלפי טיפולים אסתטיים בהצלחה. מעניין לציין שבשל אינספור סיפורי הצלחה בריפוי מקרים קשים מאוד של מחלות עור ובפרט אקנה (פצעי בגרות), צלקות, העלמת כתמים וסבוראה, חלק ממטופלותיה מכנות אותה 'הקוסמת מבני ברק'.

ולא רק הכלות ביורו קוסמטיק נהנות משינוי ויזואלי דרמטי אלא גם המלוות. אמהות של כלות / חתנים מנצלות את ההזדמנות, מצטרפות לעניין, ועוברות טיפולי יופי 'אקספרס' כגון זריקות בוטוקס המבוצע ע"י רופאות מומחיות בקליניקה, טיפול מהיר המאפשר להעלים קמטים רבים בפנים במספר דקות, פילינג סופ"ש שמעניק מראה של עור חדש וקורן, וכן מבצעות את טיפול הפנים המיוחד 'טריו' אשר פותח במיוחד לצרכים של אם הכלה/ החתן.

הגב' זיידה מגישה לכן הכלות מספר טיפים שימושיים:

• הזמן הטוב ביותר לגשת לקוסמטיקאית הרפואית לייעוץ מקיף ובניית תוכנית טיפולים הוא כשלושה חודשים לפני החתונה. חשוב מאוד לוודא שהקוסמטיקאית הרפואית שבחרת היא רפואית היא בעלת ידע קליני. לחלוטין אל תהססי לבקש טלפונים של לקוחות כדי לשמוע חוות דעת. ערכי בירור מקיף ויסודי כדי שבאמת תוכלי להיות רגועה. סופו של דבר הרי מדובר בפנים שלך, די בצלקת אחת, כדי שעוגמת הנפש תלווה אותך כל החיים.

• תזונה- הקפידי כחודש לפני החתונה להימנע ככל האפשר ממאכלים עתירי חלבונים ושומן. בתקופה זו הרבי באכילת פירות ירקות וקטניות, העשירים בויטמינים ומינרלים.

• שגרת הטיפוח - שמרי עליה באדיקות. יש דברים שאסור לך לוותר עליהם כמו ניקוי עור הפנים, שימוש בקרם לחות בוקר וערב. שימוש במוצרי קוסמטיקה סתמיים עלול לגרום להתפרצות אקנה טרום החתונה או להחמרתה. הקפידי שעל תכשירי הקוסמטיקה ואיפור יופיע הכיתובNon-comedogenic , או נטול שומן Oil free.

• תפילה - הטיפ החשוב ביותר וההמלצה היא להשתמש באוצר זה ללא הרף. התפילה תנסוך בך כוחות ושלווה פנימית שיקרינו מתוכך החוצה.


רבקה זיידה הינה דרמתרפיסטית וקוסמטיקאית קלינית מומחית מהמובילות בארץ, מנהלת 'יורו קוסמטיק מרכזים לאסתטיקה רפואית' המתמחים בריפוי אקנה, סבוראה, העלמת כתמי פיגמנטציה והעלמת קמטים. חברה באיגוד הקוסמטיקאיות הבינלאומי, בוגרת ביה"ס לקוסמטיקה רפואית MEDIKOS ברלין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד