י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הגרי"ש יעבור ניתוח: החלפת בטריה בקוצב לב

לאחר סדרת בדיקות שעבר הגרי"ש אלישיב ב'שערי צדק', הוא יעבור מחר טיפול פולשני להחלפת בטריה בקוצב הלב. למרות הטיפול הסטנדרטי, מבקשים בני ביתו להתפלל: "הגיל ומצב הבריאות אינו פשוט"

לקיים בנו חכמי ישראל. הגרי"ש אלישיב בכותל
לקיים בנו חכמי ישראל. הגרי"ש אלישיב בכותל

השבוע חש הגרי"ש אלישיב שלא בטוב ועבר סידרת בדיקות בבית החולים 'שערי צדק'. בעקבות הבדיקות הוחלט כי מחר, יום חמישי, יעבור הגרי"ש טיפול פולשני. המדובר בהחלפת הבטריה בקוצב הלב שהותקן בליבו של הרב.

עקב מצבו הבריאותי, מבקשים בני ביתו של הרב להתפלל לבריאותו, בזמן הטיפול. זאת למרות שהטיפול הוא שגרתי ולכאורה אינו מסוכן. "הצירוף של הגיל ומצב הבריאות יוצרים דאגה רבה, וכולנו תקווה כי הגרי"ש אלישיב יעבור את הטיפול בנקל ובהצלחה", הם אומרים.

השבוע קיימו מקורביו עצרת תפילה מצומצמת בבית-מדרשו, סמוך לביתו ברחוב חנן 10 בשכונת מאה-שערים, בהשתתפות בניו, תלמידיו הקרובים, ומשתתפי השיעור היומי, לאחר שהחולשה הכללית אותה חש הרב בשבועות האחרונים לא פגה, ומתחילת השבוע לא יצא הגרי"ש לתפילות ולשיעורים.

בהתייעצות שנערכה בין הרופאים ונאמן הבית, הרב יוסף אפרתי, המסור לרפואתו של הגרי"ש מזה שנים, הוחלט כי הגרי"ש ייצא לסבב בדיקות בבית החולים 'שערי צדק'.

ואכן, הגרי"ש יצא ל'שערי צדק', לסדרת בדיקות, כאשר במקביל, בהיכלי הישיבות הגדולות בארץ ובחו"ל – מיר, לייקווד, פוניבז' וחברון – נאמרים פרקי תהילים לרפואתו.

כאמור, בעקבות הבדיקות יעבור מחר הגרי"ש טיפול פולשני.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד