ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שר החינוך? גפני מ - 50 המובילים

יו"ר ועדת הכספים קיבל את המקום התשיעי והיוקרתי בסקר שערך עיתון 'העיר' לבדיקת 50 אנשים המובילים בישראל בתחום החינוך. מנימוקי הפרס: 'חוק גפני' המהווה תיקון ל'חוק נהרי'

שער עיתון 'העיר'. גפני במקום התשיעי
שער עיתון 'העיר'. גפני במקום התשיעי

בפרויקט מיוחד שערך רשת עיתוני 'העיר', נבחרו חמישים האישים הציבוריים, החברתיים, העסקיים והפדגוגיים המשפיעים ביותר על החינוך במדינת ישראל. פרויקט החינוך של הרשת מתפרסם מזה שנה רביעית ברציפות, כאשר במקום הראשון זכה השנה שר החינוך גדעון סער, במקום השני הרמטכ"ל גבי אשכנזי, במקום השביעי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובמקום התשיעי יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, הח"כ החרדי היחיד ברשימה, בה מתנוססים שמם של רבים מהעשייה הציבורית בישראל.

בדברי ההסבר נכתב כי יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב גפני זכה במקום התשיעי בעיקר לאור 'חוק גפני' המהווה תיקון ל 'חוק נהרי' מאחר ובעקבותיו יוכלו מוסדות החינוך החרדיים להמשיך שוב לתפקד כראוי.

בין המקום העשירי לחמישים נמצאים בין היתר גם מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, פרופ' אוריאל רייכמן, ח"כ זבולון אורלב, ועוד רבים מתחום החינוכי, הפוליטי, הפדגוגי והחברתי בישראל.

בסיום דברי ההסבר נכתב כי 'בשנה הקרובה אנו צפויים לראות את ח"כ משה גפני משפיע על מערכת החינוך לא רק כמחוקק (בשנה שעברה היה מהאחראים לחוק הליבה, שפטר תלמידי ישיבות קטנות מלימודי ליבה), אלא גם כיו"ר ועדת הכספים. הישיבה על השיבר, בצירוף העובדה ששותפו למפלגה מאיר פרוש מכהן כסגן שר החינוך, עשויה ליצור עבור החינוך החרדי קדנציה של פריחה חסרת תקדים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד