י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'תן לי יד, שלא אמעד', מבקש בנימין פייל • להאזנה

"תן לי יד, שלא אמעד. הראה לי דרך, להחזיק בך חזק... תן לי יד שלא אפחד, תן לי יד..." • בנימין פייל, מוסיקאי צעיר וכישרוני, מבצע את לחנו ומילותיו של גידי שרון, בעיבודו של ג'ף הורוביץ • האזנה ערבה

תן לי יד: עטיפת הסינגל
תן לי יד: עטיפת הסינגל

הלחן "תן לי יד", הינו פרי שיתוף פעולה ייחודי של בנימין פייל, שלראשונה מבצע שיר שלא כתב או הלחין בעצמו, עם המוסיקאי ואיש התקשורת הוותיק גידי שרון, שבין כל עבודותיו בתחום התקשורת הספיק לנפק מספר לא מבוטל של להיטים.

מילות השיר הן: "תן לי יד, שלא אמעד. הראה לי דרך, להחזיק בך חזק... תן לי יד שלא אפחד, תן לי יד..." המילים מתלבשות על הלחן המרגש והקטיפתי, כמו גם על העיבוד המיוחד, של ג'ף הורביץ. כל אלה יוצרים אווירה קסומה של שיר-תפילה אישי מרגש, המדבר על הקשר הרקום בין הפרט לקב"ה, והרצון המתמיד למצוא את השביל המוביל אל הטוב שבכל אחד מאיתנו.

הסינגל מהווה סנונית ראשונה לקראת האלבום השני, שבימים אלו נמצא בהתהוות, ואשר יציג את הצד הבוגר והאישי של פייל.




בנימין פייל, זמר, מוסיקאי, יוצר צעיר, מוכשר וייחודי בנוף המוסיקה היהודית. לפני שנה הוציא את אלבום הביכורים, שאת כל הלחנים שבו הלחין פייל, כפי שמבטא שמו של האלבום - "שירת הלב".

האלבום, שזכה להצלחה גדולה בקרב קהלים שונים ומגוונים, קיבל שבחים מצד מוסיקאים רבים מעולמות מוסיקליים שונים וקצר ביקורות נלהבות של מבקרי המוסיקה.

פייל מרבה להופיע עם להקתו במופעים אקוסטיים מרגשים וייחודיים בפני קהלים שונים.

האזנה מהנה!
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד