י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

100 מיליון שקלים • זה מה שהציבור החרדי משקיע בביגוד לחגי תשרי

החובה לקנות לאישה בגד או תכשיט (אפשר גם וגם) מביאה את הבעלים אל החנויות ואת הארנקים להיפתח • מחקר של 'מותגים' עבור השלוחה החרדית של 'הבצפר': החרדים מוציאים לא פחות מ-100 מיליון ש"ח לביגוד ב'תשרי'

ממתין שהגברתך תסיים לבזבז את הכסף? צילום: עזרא לנדא
ממתין שהגברתך תסיים לבזבז את הכסף? צילום: עזרא לנדא

אם חשבתם שרק אצלכם הארנק 'נוזל' בתקופת תשרי, הרי שהמחקר שלפניכם מוכיח שהדשא של האחרים לא 'ירוק' פחות.

מחקר שערך מכון המחקר מותגים עבור השלוחה החרדית של 'הבצפר' מעלה, כי לקראת חגי תשרי מוציאה המשפחה החרדית תקציב גדול ומכובד על נושא ההלבשה: ההוצאה הממוצעת לכל משפחה חרדית בתחום הביגוד היא כ-1,300 שקלים.

רצף החגים, הכולל ביקורים רבים בבית הכנסת, ושינוי מזג האוויר מביא איתו התחדשות בכל פרטי הלבוש למשפחה החרדית. פרטי הלבוש בהם מתחדשים כוללים בגדי שבת חגיגיים לבית הכנסת ואירועים וכמו כן בגדי יום יום המתאימים לשינויים במזג האוויר.

כ-23% מהנשאלים בסקר יוציאו בממוצע 1,500 ₪ על ביגוד לקראת החגים וכמו כן כ-10% מהנשאלים יוציאו כ-2,500 ₪ ביגוד לקראת החגים.

איתן דובקין, מנהל השלוחה החרדית של "הבצפר": "במסגרת הלימודים בשלוחה החרדית של 'הבצפר' הוחלט לבדוק את התחום הנוגע לכל משפחה חרדית, תחום ההלבשה, שהינו אחד מהתחומים הצומחים והמפרסמים בכלכלה החרדית".

לדבריו, "ניתן לראות במרכזי הערים החרדיות בכל רחבי הארץ חנויות חדשות בתחום ההלבשה לגברים, נשים וילדים, ומדובר בתחום המהווה בהחלט מנוע צמיחה לכלכלה החרדית. גם הקמפיינים של חברות אלו עולים באמצעי המדיה השונים בעיקר בחודשי החגים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד