י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הו-הא-מי זה-בא ראש הממשלה הבא • אלי ישי בדרך לרחוב בלפור?

בעיצומן של תפילות יום הכיפורים, שיגר הגר"ע יוסף ברכה נדירה ליו"ר ש"ס, אלי ישי: "שתזכה להיות ראש הממשלה" • הצופים המופתעים: אריה דרעי, אריאל אטיאס ואלי יצפאן • אטיאס בראיון לתקשורת: "אני מצטרף לאיחולים" • להאזנה

ימשיך ללחוש? אלי ישי
ימשיך ללחוש? אלי ישי

במהלך יום הכיפורים בירך הגר"ע יוסף את השר ויו"ר ש"ס, אלי ישי, באמירה חסרת תקדים: שתזכה להיות ראש הממשלה הבא". בתפילה נכחו, בין היתר, אריה דרעי ואנשיו, שנדהמו קצת למשמע הדברים. אטיאס אמר בתגובה: "גם אני מאחל לאלי ישי שיהיה ראש ממשלה".

העיתונאי צביקה אלוש התראיין הבוקר (א) לתוכניתו של רזי ברקאי ב'גלי צה"ל' ושוחח על הגר"ע יוסף שחוגג מחר (ב') יום הולדת 90. אלוש כתב ספר ביוגרפיה על הגר"ע, שיצא לאור לרגל יום הולדתו, לפני 4 שנים.

במהלך הדברים סיפר אלוש, כי בתפילה שהתקיימה בבית הכנסת בשכונת הר-נוף בה נכחו אנשי ש"ס בניהם השר ישי, אטיאס, וגם ידוענים כמו אלי יצפאן, עלה השר ישי לתורה, ו"כשירד הגר"ע כפכפף אותו בדרכו" מספר אלוש, וברך אותו שיעלה מעלה-מעלה ושיזכה להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל.

"אנשי דרעי שהיו במקום נדהמו למשמע הברכה שבהחלט ניתן לקרוא לה נדירה. לא שמענו כזאת ברכה עד כה. למרות שאריה עצמו נמצא בקשר מצוין עם הגר"ע ולא השתנה כלום ביחסיהם. אם תתבונן טוב באמירה כזאת", הסביר אלוש. "זה אומר שהגר"ע מרוצה מאוד מהמתכונת הנוכחית של ש"ס".

בתגובה לדברים, אמר השר אריאל אטיאס בשידור: "ביום הכיפורים עולים כל התפילות וגם המשאלות. אז אני גם מאחל לאלי ישי שיהיה ראש הממשלה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד