י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דרעי: "דברי הגר"ע על אבו מאזן, מתוך כאב על ההקפאה"

יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, קיים ראיון ארוך ברדיו קול חי, לכבוד 90 שנה לגר"ע יוסף • במהלך הראיון התייחס דרעי למתקפה האחרונה של הרב כנגד אבו מאזן: "זה מתוך כאב על ההקפאה, שאין לאברכים איפה לגור"

דרעי והגר"ע יוסף
דרעי והגר"ע יוסף

יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, עלה היום לשידור לראיון ארוך במסגרת המהדורה המרכזית של מרדכי לביא. במהלך השידור ניסה דרעי להסביר את הרקע למתקפה של הגר"ע יוסף לפני מספר שבועות, כנגד הפלסטינים ואבו מאזן.

את הדברים אמר דרעי במסגרת ראיון מיוחד לכבוד תשעים שנה להולדתו של הגר"ע יוסף, שחל היום.

דרעי הסביר, כי "הרב בעל רגש גדול מאוד. כשכואב לו משהו, כשהוא זועק משהו, הוא מוציא את זה החוצה. בזה הוא מרגיע את הצורה של הכאב שלו - על ידי שהוא מדבר על פלוני או על אלמוני בצורה קשה, כדי להראות את הכאב.

"למשל, דוגמה עם אבו מאזן עכשיו", הסביר דרעי, "הדבר הזה שכולם עכשיו... אני יודע מאיפה זה נובע, הדבר הזה - הכאב הנורא על ההקפאה, שבירושלים לא בונים אף דירה אחת והוא רואה את כל המצוקה של האברכים ושל הציבור שאין להם איפה לגור. המצוקה הזאת מגיעה אליו והוא כואב לו ולכן את הכאב הזה הוא הביע מה שהביע".

"הרב אין לו חלילה וחס שום עניין להתגרות באומות העולם. הרב רוצה להתגרות בגויים? כל הדרך שלו כל החיים הייתה ללכת בדרכי שלום ולנסות לפייס ולא להתגרות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד