י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מתבגרת? - ציפי סוסי תלמד אותך להתאפר נכון

עור בוגר זקוק לאיפור מתאים • בכתבה זו נתמקד בשלב הראשון והחשוב ביותר באיפור עור בוגר והוא שלב ההכנה לאיפור • ציפי סוסי, מדריכה ראשית ב'ג'ייד', עם כל הטיפים

מתבגרת? - ציפי סוסי תלמד אותך להתאפר נכון
יעקב נחומי



עור בוגר זקוק לאיפור שיפיק ממנו את המרב, כאשר עושים זאת בצורה נכונה. לעור בוגר מספר אפיונים ייחודיים אותם חשוב להכיר, כאשר אנו מתחילות במלאכת האיפור. כמו בכל גיל, איפור נכון יחמיא מאוד למתאפרת ויטשטש את שראוי לטשטש.

לעומת זאת, איפור לא נכון עשוי להבליט את אותן התכונות שאנו מעוניינות להסתיר ולטשטש.

בכתבה זו נתמקד בשלב הראשון והחשוב ביותר באיפור עור בוגר והוא שלב ההכנה לאיפור.

חשיבותו של עור פנים מטופח וקורן בקרב נשים בוגרות גדולה, והשפעתו רבה על המראה הכללי של הפנים. היות ובגיל זה נוטה העור ליובש, חשוב להעניק לו את הלחות המוגברת לה הוא זקוק ולמרוח קרם פנים עשיר עד לספיגה מלאה כבסיס טוב לאיפור.

הצטברות של תאי עור מתים על פני העור - מדובר בתופעה אופיינית לעור המתבגר והתוצאה היא מראה עור מחוספס. הפתרון לעניין זה הינו פשוט: קרם פילינג ללא גרגירים, עדיף בשימוש שבועי, שיסייע לעור להשיל מעליו את התאים המתים, ויחשוף את שכבת העור החדשה והיפה.

תוכלי להשתמש בקרם פילינג של ג'ייד Gommage eclat. זה הוא פילינג עדין במיוחד המתאים לכל סוגי העור, המבצע ניקוי יסודי ומסיר תאים מתים - ומתאים גם לעור העדין והרגיש ביותר.

הקרם מחליק את העור, מבהיר אותו ומרכך אותו מאוד. תוכלי להשתמש בקרם זה גם כמסכה – מרחי על פנים נקיות והסירי לאחר עשר דקות בשטיפה – כך תשיגי פעולה כפולה של הסרת תאים מתים ומסיכת לחות לעורך.

בחירה נכונה של המייק-אפ

הכנה חשובה נוספת היא בשלב הבסיס בו תוכלי להשתמש בפרפקציוניסט של ג'ייד, שהוא קרם בסיס משקם בעל אפקט מיידי למראה מתוח, המשפר את מראה העור. הפרפקציוניסט מצוין כבסיס הכנה לאיפור (לאחר הלחות כמובן) ותורם לקיבוע האיפור למשך שעות.

בפרפקציוניסט של ג'ייד נעשה שימוש ייחודי באבקות הספיר: מינרלים טבעיים וייחודיים העוטפים את העור בשכבה דקיקה, בעלת מראה מט, ממלאים ומותחים את הקמטוטים, מחליקים את העור ומעניקים לו מראה אחיד ומתוח.

שלב אחרון בהכנת העור לאיפור הוא בחירה נכונה של המייק-אפ בו את משתמשת. ידוע שמייק-אפ מוצק הוא הטוב ביותר לטשטוש פגמים בעור ובעל כיסוי גבוה ביותר. יחד עם זאת הוא מכיל כמות גדולה יחסית של פודרה.

עליכן לדעת: פודרה מדגישה מאוד את הקמטים על פני העור. על כן, נסו להימנע ככל האפשר משימוש בפודרה בכלל ובעיקר באזור שמתחת לעיניים. כיום ישנן חלופות רבות למייק-אפ המוצק וניתן למצוא מייק-אפים בעלי כושר כיסוי מעולה, אשר לא מכילים פודרה בכמות גדולה. לרוב מדובר במייק-אפ נוזלי או קרמי דוגמת המייק-אפ של ג'ייד:

Long-Lasting Foundation Everlasting Color -מייק אפ עמיד המתאים לכל סוגי העור, מיוצר בטכנולוגיה חדשנית המשלבת לחות מוגברת, מקדם הגנה 30 SPF ועמידות לאורך זמן. המייק אפ בעל מרקם קטיפתי, מותיר את העור בתחושה חלקה ובמראה חיוני וקורן.

כדי להסתיר כהויות מתחת לעיניים, מומלץ להשתמש בשכבה עדינה של קונסילר אותה יש להניח בטפיחות בשקע העין, בעפעפיים ומתחת לעיניים. כמו כן, מומלץ להוסיף נגיעות קלות של גוון בהיר של מייק אפ או קונסילר באזור עצמות הלחיים, על מנת להשיג מראה של עצמות לחיים מורמות ומודגשות.

כאמור, מומלץ להימנע ככל האפשר מפידור הפנים. אם את ממש חייבת, פדרי בעדינות בסיוע מברשת פודרה בלבד שתעזור בפיזור אחיד ודק של הפודרה על גבי העור. העדיפי להשתמש בפודרה בתפזורת אשר הכיסוי שלה הוא דק ולא מכביד על עור הפנים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד