י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הכירו את הכוכב החדש בזירת האופנה

החורף טרם הגיע, אבל בחנויות האופנה כבר מככב החורף בעוצמתו: מעילים, סריגים, שכמיות ומגפיים. אבל למי מתחשק להסתער ולקנות אותם? • אורית לבה, סטייליסטית אישית, תעשה לכן סדר

הכירו את הכוכב החדש בזירת האופנה



סוף אוקטובר 2010. החורף טרם הגיע, אבל בחנויות האופנה כבר מככב החורף בעוצמתו: מעילים, סריגים, שכמיות ומגפיים. אבל למי מתחשק להסתער ולקנות אותם?

אז בואו נחשוב טיפה, איך בכל זאת כדאי להראות מתוחכמים גם בלבוש, כשמזג האוויר כזה משוגע אצלנו?

שם המשחק הוא: שילובים ולבוש בסגנון השכבות.

שילובים של מבחר סגנונות, שאולי אפילו לא חשבתן עליהם, בהופעה אחת מנצחת, מסקרנת ובועטת, כשהפעם כוכב חדש בזירת האופנה: שילוב מנצח בין פריטי העור (או דמוייי העור למיניהם) עם פריטי תחרה.

השילוב של תחרות מתוקות ורכות עטורות וולנים, ושכבות עם פריטי עור הכל-כך מנוגדים להם.

אולי תרימו גבה לרגע ותשאלו עצמכן: איך? מה הקשר? לא מתאים. ובכן, דווקא שילוב כה קיצוני של עולם רך ונשי - התחרה עם העולם הנגדי לו - כמו העור, יוצר שילוב מנצח ומאוזן.

אותה שמלת קיץ שקניתן ונהניתן ממנה בימות החום, תחזור בשנית להופעה מחודשת לעונת הסתיו, בשילוב ז'קט מעור (או דמוי עור), או לחילופין בתוספת ווסט עור מאותו סגנון.

רוצות רעיונות לעוד שילובים מעניינים בסגנון השכבות הדקות? נסו, למשל, לשדך לז'קטים מחוייטים פריטי תחרה או שמלות פרחונית...

הכוונה היא, אם כך, ליצור לעצמכם את הסטיילינג האישי, בתמהיל נכון של ערבוב סגנונות וצבעוניות מיוחדת, בהופעה אחת, בתוספת אביזרים המוסיפים תמיד את הסגנון הסופי ללבוש מיוחד, לאורך כל שעות היום.

ואם בכל זאת אינכן מספיק בטוחות, מבולבלות או שמא הולכות לאיבוד בחנויות האופנה, זה הזמן להצמיד לעצמכן סטייליסטית אישית, שתתאים, תייעץ ותעזור לכן לבחור ולהחליט.

אורית לבה, סטייליסטית אישית – בניית מלתחה על פי נתונים אישיים, לימוד והדרכה, ערבים חברתיים ועוד. 0546-332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד