י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עם חשש קל: נפתחה שנת הלימודים תשע"ה

2,105,394 תלמידים ו-164,999 עובדי הוראה • הורים מביעים חשש: בתי ספר רבים, גם באזור הדרום אינם ממוגנים כראוי

ילדים חרדים בדרכם לבית הספר
ילדים חרדים בדרכם לבית הספר

שנת הלימודים תשע"ה: 2,105,394 תלמידים יפתחו הבוקר (ב') את שנת הלימודים החדשה בגנים ובבתי הספר. 149,705 מהם הינם תלמידי כיתה א' שיבואו בפעם הראשונה בשערי בתי הספר. 112,750 הינם תלמידי כיתה י"ב שיחתמו השנה 12 שנות לימוד במערכת החינוך. לצדם, יפתחו את השנה 164,999 עובדי הוראה.

"אני רוצה לברך אותך ואת המורות והמורים שהתגייסו בתנאים של אי ודאות, ופותחים את שנת הלימודים כסדרה", פנה ראש הממשלה לשר החינוך. "מחר נסייר שנינו בשדרות וביישובי עוטף עזה כדי לעמוד על מערכת החינוך בכל הגנים ובתי הספר".

הוא הביע תקווה שילדי ישראל "ימצאו זמן לנוח עם המשפחות ועם החברים בחגים" ושיבח אותם "על זה שהקשבתם להורים בזמן הקשה שעברנו, ועל העובדה שהייתם חלק מהאחידות הלאומית שלנו שזה נדבך עצום בחוסן של מדינת ישראל". להורים הבטיח: "יחד עם שר החינוך וצוות המורים והגננות, נמשיך לפעול ולהבטיח שהילדים שלכם יהיו בטוחים בשנה הזאת. חשוב שתהיה שנה מוצלחת מכל הבחינות".

נתניהו פנה למנהלת מחוז דרום במשרד החינוך, עמירה חיים ואמר: "אני רוצה לחזק אתכן, ולחבק עם כל עם ישראל את כל תושבי הדרום. אחד הדברים שיצאו מ'צוק איתן' זאת סיסמא שנכונה לכל אזרחי ישראל – 'העם עם הדרום!'. זה ביטוי בדרכים שונות, וכפי שעשינו בהחלטת ממשלה נעשה החלטה נוספת למען עוטף עזה ויישובי הדרום, חלק מהסיוע הזה, הוא במכלול החיים בדרום, והרבה הרבה הצלחה".
לימודים שנה בתי ספר צוק איתן תשעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד