י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בואי להכיר את טרנד איפור חורף 2015

השנה נחשפנו לטרנדים חדשים ומגוונים בתחום האיפור • המאפרת רבקה אהרן חושפת את הטרנד שתפס אותה במיוחד, מתאים ליום יום, לאירוע וכמובן חורפי

בואי להכיר את טרנד איפור חורף 2015

כל שנה בתצוגות האופנה הנחשבות בעולם נקבעים כללי האופנה לעונה הקרבה ובאה, בעקבות זאת מגיעה ההשראה לטרנדים החדשניים ביותר אשר יתפסו מקום אצלנו - המתאפרות והמאפרות.

טרם החלטתך לאמץ לחיקך טרנד חדש שנולד, ראשית חשוב לוודא שהוא אכן מתאים ומחמיא למבנה הפנים הספציפי שלך, זהו הפרמטר החשוב ביותר בתהליך הבחירה, העצה הטובה שאני יכולה לתת לכן היא לא לאמץ טרנד שלא מחמיא לתווי הפנים שלכן,

הטרנד העונתי שאליו התחברתי במיוחד הוא לגמרי קלאסי ואף יכול להתאים לרובנו, ובכן זהו הלוק שנבחר השנה על ידי אחד המאפרים הגדולים בעולם כ"אייקון" למתאפרות החורף, הלוק הנבחר הוא, עיניים חזקות בגוונים כהים וחורפיים, הדגשת הריסים, קו תחתון מודגש, וכן שפתיים ניוד טבעיות שלא לוקחות את הפוקוס מהעיניים, כמובן שגם הסומק לא יהיה דומיננטי כלל בלוק זה, ובמקום זאת ניתן להצליל את הפנים בצורה מורפולוגית ומעודנת.

אין פה כלל ברור של גוון מסויים, אי לכך תוכלו להתאים את גוון הצללית הכהה לסגנון האירוע או לצבע הבגד, גם דרגת הכהות יכולה להשתנות בהתאמה, ע"י טשטוש הצבע או הצללית בעזרת מברשת ייעודית.

חשוב להשתמש בצלליות בעלות פיגמנט חזק, וכן בבסיס טוב לפני הנחת הצללית. כדוגמת קונסילר מייק אפ או פריימר עיניים, מוצרים אלה יתנו לצללית את האפשרות להוכיח את כמות הפיגמנט האמיתי שלה ,אחיזה טובה יותר על גלגל העין, ועמידות מרבית,

טיפ: כיצד נדע אם הצללית שאנו מתכוונות לרכוש היא אכן בעלת פיגמנט חזק ואיכותי? לפני רכישת הצללית תוכלי להתנסות בפינת הטסטרים בטיב המוצר, על ידי מריחה קלה של הצללית על גב כף ידך, אם צבע הצללית שעל ידך זהה בהתאמה מלאה לצבע הצללית שבפלטת הטסטרים אכן זאת צללית איכותית עם פיגמנט שיבטיח לך את הצבע שבחרת.

לא מעט פעמים ישנן צלליות שמאבדות את הצבע המקורי בבדיקה זו, לדוגמא: צללית שחורה באיכות ירודה תהפוך לאפור כהה, וכחולה תהפוך לתכלת.

צלליות שאני עובדת איתן וממליצה עליהן הן: איל מקיאג', מאק, URBAN DECAYNAKED naked by ישנם עוד חברות טובות שלא ציינתי את שמם כאן לכן תמיד מומלץ לבדוק לפני הקניה!

צבע הסומק יבחר לפי גוון הפנים- 50 אחוז לערך כהה יותר מצבע המייק אפ על מנת שנקבל הצללה עדינה ללא יכולת לבלוט יתר על המידה, הצללה בגוון חום אפרסק, תשרה אווירת זרימה עם גווני הפנים, ועדיין את רוב הפוקוס יקבלו העיניים כמתבקש.

צבע השפתון בלוק זה יהיה הכי קרוב לצבע הטבעי שלך, ללא נגיעה של צבע אחר כלל, סה"כ המטרה שלנו כאמור היא שהעיניים שלנו יקבלו את מירב הפוקוס. אי לכך גווני ניוד טבעיים בעלות מרקם עדין ודק, יהפכו את המראה שלנו לקריר, עדין, ומחמיא.

התאימי את גוון המייק אפ לצבע עורך ולאחר מכן תפדרי בעזרת פודרה שקופה וא/ו פודרה הזהה לגוון המייק אפ.

שלב הפודרה חשוב תמיד שכן הוא שומר על עמידות המייק אפ ומונע את המראה ה"מזיע" של המייק אפ, אך כאן הוא חשוב אף יותר מכיוון שהמראה הכללי של העור חייב להיות מאט, כך נקבל מראה קפוא ולא מבריק ושומני.

כל השלבים הללו יחד יוצרים לנו את הטרנד המיוחד הזה שאני כבר אימצתי לעצמי ולחלק מלקוחותי, בהחלט מתאים לעונת החורף הנוכחית שמלאה בימים מבורכים בגשם ובקור, ומעכשיו גם בסטיילינג הנכון!

חורף נעים יפה ומטופח לכולכן
רבקה אהרון
מאפרת כלות וערב
0546195770
[email protected]








איפור - רבקה אהרון
צילום- שחף מרגלית
שמלה- חני ויצמן

קישורים:
כתבו לרבקה במייל:
איפור טיפוח רבקה אהרון טיפים קוסמטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד