י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ורוד עמוק • המראה החדש לחורף

Deep pink - הוא שם מראה האיפור האלגנטי והיוקרתי לחורף, שיצר גורו המייקאפ בועז שטיין

ורוד עמוק • המראה החדש לחורף

Deep pink - הוא שם מראה האיפור האלגנטי והיוקרתי שיצר גורו המייקאפ בועז שטיין בהשראת פתיתי השלג המאירים את הפנים מאפרוריות החורף ומעירים אותן מתרדמת החורף.





האישה של שטיין לחורף 2015 מאופרת בגווני סגול ווורוד, במעין שילוב הרמוני של גוון "סגול עצי" ו-"סחלב קורן" אשר נבחרו מתוך ההצהרות העכשוויות של חברת הצבע הבינלאומית "פנטון" הנחשבת לתנ"ך של הצבעים.

שטיין: "באמצעות שני הצבעים הללו תוכל כל אישה להעצים את נוכחותה על הרקע האפור של השמיים ומזג האויר הסגרירי של העונה. אחת מהמגמות החזקות החורף היא טרנד המייקאפ גראנג', שבאה לידי ביטוי בקולקציות איפור דרמטיות המציעות מראה עוצמתי עם שפתיים בצבעי סגול-ורוד, עיניים דרמטיות השומרות על הרמוניה כוללת, והמון מסקרה ותיחומים דומיננטיים שתכליתם להדגיש את העיניים. הטקסטורות של הגוונים בוהקות, הן בעלות ברק נוכח ובלתי מתפשר המזכירות את פתיתי הקרח מוארים בקרן השמש החורפית. באיפור זה נעשתה עבודה בטכניקות מנוגדות המשלבות מראה שטוח לצד איפור היוצר עומק מעושן המעניק למראה מסתוריות אלגנטית ומסקרנת".

העפעפיים מאגדים 3 גוונים של צלליות: ורוד, סגול עמוק, מעושן ועצי לצד סגלגל פסטלי. כל השלושה מקושטים באבקת יהלומים המעניקה טקסטורה אלגנטית וזוהרת. את הניגודיות המתבקשת יוצרים קווי התיחום השומרים העונה על זווית חדה. המסקרה כמתבקש "גונבת" את הנוכחות כולה וממגנטת את המבט לקו העיניים המיסתורי ואף מעצימה באופן ניכר את גווני האיפור בעיניים. השפתיים מתכתבות עם פלטת הגוונים הכללית, אך החידוש הוא קו תיחום השפתיים שקורץ בקאמבק לשנות ה-80 - בהדגשה קלה ובניגודיות לגוון השפתון.

קרדיטים:

צילום: ניסים פרץ
איפור: בועז שטיין
סטיילינג: נורית ג'אנה
שיער: חני בן
איפור בועז שטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד