י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בפעם הרביעית: תערוכת היין הכשר בירושלים

תערוכת היין הגדולה בישראל Wine Jerusalem מתקיימת בירושלים בפעם הרביעית עם 40 יקבים ו-160 יינות

צלם: קובי הר צבי
צלם: קובי הר צבי

תערוכת Wine Jerusalem הרביעית. המכנסת תחת גג אחד את כל המה, המי והחדש בתחום היין והאלכוהול הכשר בישראל ובעולם תתקיים בקרוב בבנייני האומה בירושלים. למעלה מארבעים יקבים ישראליים כשרים ויותר מ-160 יינות מהטובים בישראל משתתפים בתערוכה. וכחלק מתערוכת היין הרביעית יושקו לראשונה במתחם בקבוקים נדירים ויקרים, שיציעו טעימות לקהל המבקרים.

תערוכת Wine Jerusalem היא תערוכת היין הגדולה והמצליחה ביותר לקהל המקצועי וגם לקהל הרחב בישראל ומתקיימת כאמור, זו השנה הרביעית, בבנייני האומה בירושלים ביוזמת רשת היין הכשרה פיופ – המרכז הגדול ביותר בישראל לשיווק יין מקומי איכותי. מלבד טעימה והיכרות עם כל מה שחדש (וטעים), יכולים מבקרי התערוכה לרכוש את היינות המוצגים בחנות יין ענקית המוצבת במתחם לצד התערוכה וליהנות מ-3+1 ומבצעים נוספים.

כבר ארבע שנים שתערוכת Wine Jerusalem מובילה את תהליך הטמעת תחום היין האנין בקרב הציבור הדתי, החרדי והכשר בישראל.

בניגוד אולי לתערוכות יין אחרות המציעות למבקריהן יין באיכות בינונית, הרי ש Wine Jerusalem מקפידה להטעים את הסדרות הגבוהות וסדרות הפרמיום של היקבים המשתתפים בתערוכה. התוצאה: המבקרים זוכים לחוות את הטובים מסע טעימות שניתן רק לחלום עליו ובאווירה ייחודית.

המעוניינים להעצים את ידיעותיהם בתחום היין, יכולים ומוזמנים להשתתף בסדנאות יין ייחודיות בתשלום נוסף של 40 שקלים לאדם. את עלות הסדנה ניתן לחסוך ברכישת כרטיס כניסה מראש. הרוכשים כרטיס מראש, יזכו להשתתף בסדנה ללא עלות. (מספר המקומות מוגבל לנרשמים הראשונים, על בסיס מקום פנוי).

מדי שנה מעמידה התערוכה לרשות המבקרים חנות יין מקצועית בה מוענק צוות ליווי מקצועי של צוות מומחים. לחפצים להקדים קניותיהם לחג פורים, ולא רק. בנוסף, מוקם מתחם קולינארי שבו ניתן היה לרכוש אוכל.

עלות הכניסה 90 ₪. רכישה במכירה מוקדמת מעניקה זכות להשתתף בסדנת יין ללא תשלום נוסף. כמו"כ, כולל הכרטיס כוס יין למזכרת, בקבוק סאן פלגרינו, טעימה ללא הגבלה וחנייה חינם בחניון המקורה של בנייני האומה. לרכישת כרטיסים מוקדמת ולקבלת ההטבה לסדנת היין בתערוכה: www.winejerusalem.com


את התערוכה מארגנת פיופ, מחניים 4, ירושלים, 02-5811122
יין תערוכה יקב מחיר הרשמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד