ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

תלמידת בית יעקב החליקה וקיבלה 600 אלף שקל

תלמידת בית יעקב החליקה בקייטנה בשנת 2006 במדרגות בית הספר, נפצעה וכעת תזכה לפיצוי בסכום אסטרונומי

צילום אילוסטרציה; פלאש90
צילום אילוסטרציה; פלאש90

תלמידה חרדית שהחליקה בבית ספר בבני ברק בזמן הקייטנה, קיבלה מחברת הביטוח של ביה"ס פיצויים בסך 600,000 ש"ח.

נ', תלמידת "בית יעקב" ממרכז הארץ ובת 20 כיום, פוצתה בסך 600,000 ש"ח על ידי חברת הביטוח של בית הספר בגין פציעה שנגרמה לה ברגלה - בעקבות החלקתה במדרגות בית הספר בזמן קייטנה שהתקיימה בימי החופש במקום. זאת בעקבות הסדר שהגיעו עו"ד ממשרד עו"ד טירן – פז ברמת גן שייצגו את נ.

תחילתו של הסיפור בחופש הגדול בשנת 2006, בפעילות קייטנה שנערכה בבית הספר בו השתתפה נ. באחד מימי הקייטנה, היה "יום רטוב", במסגרת הפעילות של היום הרטוב הייתה פעילות של טרמפולינות עם מתקני מים. בתום הפעילות, כאשר נ' ספוגה ונוטפת מים הורה לה צוות המדריכות להיכנס לבית הספר על מנת להחליף את הבגדים הרטובים בבגדים יבשים. לאחר שנ' החליפה את בגדיה הרטובים היא החלה לרדת במדרגות ולפתע החליקה על המדרגות אשר היו רטובות. כתוצאה מכך נ' נפלה ונגרמה לה חבלה עם שבר ברגל שהצריך מספר ניתוחים. נ' סבלה מצליעה למשך תקופה ארוכה ובגין הפגיעה ברגלה היא נותרה עם הגבלה בתנועה של הרגל וצלקות.

בעקבות המקרה, פנתה משפחתה של נ. למשרד עו"ד טירן – פז ברמת גן המתמחים בתביעות נזיקין ורשלנות רפואית עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה. הוגשה תביעה לבית המשפט נגד בית הספר והקייטנה אשר היו מבוטחים בחברת ביטוח.

"במקרים כאלו", מסבירה עו"ד גליה רוזנבוים טירן, "יש להוכיח שהייתה רשלנות מצד בית הספר ומנהלי הקייטנה. לכן צרפנו חוות דעת של מומחה שהיה במקום ובדק את המדרגות קבע שהן אינן עונות על כללי הבטיחות הדרושים, ובשל כך ארעה התאונה, בצירוף הפעילות שנעשתה במקום ויצרה סיכון מוגבר של רטיבות".

"הוכחנו שאכן הייתה רשלנות, המומחה מטעם בית משפט שבדק את התובעת קבע שקיימת נכות אורטופדית בשיעור 15% וכי מצבה של התובעת עשוי להחמיר לקראת גיל 50 עקב הופעת שינויים ניוונים. על בסיס נתונים אלו, בשבועות האחרונים קיבלה התובעת סך של 600,000 ש"ח כפיצוי על כאב וסבל, עזרת צד ג' והפסדי השתכרות עתידיים".
פיצויים בית יעקב תלמידה רגל שבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד