י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גוטרמן חושף: "ניסו להכתים ולהכפיש ציבור שלם"

בכנס עובדי העירייה חשף ראש העיר מודיעין עילית: יומיים לפני הבחירות הוחלפו מזכירי הקלפיות בעיר בחילונים

גוטרמן חושף: "ניסו להכתים ולהכפיש ציבור שלם"


עד הרגע האחרון נעשו ניסיונות לפגוע במאגר הקולות הגדול של "יהדות התורה" תוך ניסיון להשמיץ ולהכתים את הציבור החרדי בכללותו המציית לדעת תורה ומצביע בהמוניו, כביכול ישנן 'חשדות' בשיעור ההצבעה הגבוה. למרות זאת הוכח בבחירות אלו כי כל ההשמצות הינן שקר וכזב וכי הציבור החרדי מציית בהמוניו לדעת תורה. יתירה מכך, גם הניסיונות לפגוע במאגר הקולות לא צלחו. להיפך, "יהדות התורה" עלתה בשיעור ניכר בקולות המצביעים.

בכנס עובדי עירייה מצטיינים לקראת חג הפסח שנערך אתמול במודיעין עילית, חשף ראש העיר יעקב גוטרמן, כי יומיים לפני הבחירות נתקבלה הנחיה תמוהה מוועדת הבחירות להחלפת כל מזכירי ועדות הקלפי שאוישו במודיעין עילית במזכירי ועדות קלפי חילוניים של העיר מודיעין הסמוכה.

ההנחיה המוזרה הועברה לאחר הודעת ועדת הבחירות המרכזית לפיה בכל הערים בהם שיעור ההצבעה עמד על למעלה מ-90%, בהן מודיעין עילית, יוצבו שני מזכירי קלפי באופן גורף, ולא מזכיר אחד, מחשש לזיופים כביכול, לפקח באופן הדוק על הליך ההצבעה.

למרות זאת, לאחר שהוחלפו כל מזכירי ועדות הקלפי בין הערים מודיעין עילית למודיעין, נוכחו כולם ביושרה של כל תושבי מודיעין עילית היראים לדבר ד' בהיענותם המרשימה לקריאת גדולי ישראל, כאשר כולם התייצבו כאיש אחד בלב אחד והצביעו ל"יהדות התורה" בשיעור הצבעה חוזר שעמד גם הפעם על 89.6%, באופן שגרם לקידוש שם שמים גדול.

"הוכח שכל החשדות וההשמצות והניסיונות לפגוע ולהכתים ציבור שלם באופן הצבעתו, הכל שקר וכזב. הציבור מציית בהמוניו לדעת רבותינו גדולי ישראל שליט"א וזו הסיבה היחידה לאחוזי ההצבעה הגבוהים שגרמו לקידוש שם שמים", אמר גוטרמן.
בחירות מזכירים קלפי מודיעין עילית החלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד