י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תמה פגישת צוותי 'הבית היהודי' והליכוד

יו"ר סיעת הליכוד: "יהיו חילוקי דעות - אבל בסופו של דבר נמצא פתרונות" • הבית היהודי: "הדרך שלנו ניצחה" • צפו

תמה פגישת צוותי 'הבית היהודי' והליכוד


המו"מ הקואליציוני הרשמי יוצא לדרך: צוות מו"מ של הליכוד נפגש היום (ה') עם צוות הבית היהודי בחדר סיעת הליכוד במשכן הכנסת.

חבר צוות מו"מ מטעם הליכוד, יו״ר סיעת הליכוד ח״כ זאב אלקין, אמר בפתיחת המו״מ עם סיעת הבית היהודי:״אנחנו בישיבה הראשונה של המשא ומתן הקואליציוני שהחל היום.

"אנחנו מתנהלים בדיוק כפי שהבטיח ראש הממשלה. הבטחנו שהטלפון הראשון יהיה למרים פרץ והטלפון השני לנפתלי בנט וכך היה. הבטחנו במערכת הבחירות שכחלון יהיה שר האוצר ואמרנו לו את זה מיד אחרי.



"אנחנו פותחים את המשא ומתן באופן טבעי עם השותפים הטבעיים. ישראל זקוקה לממשלה יציבה כמה שיותר מהר. ננהל משא ומתן מהר ככל האפשר. ברור שיהיו חילוקי דעות ובחדר הזה נמצא פתרונות ברוח טובה.

"אנחנו מצטערים על הביטול הבוקר. כפי שאמרתי, זה טבעי שיכולות להיות דרישות ודרישות סותרות. המקום למצוא פתרון זה החדר הזה, אני לא מכיר שום דבר אחר. לכן אני מקווה שכמה שיותר מהר נחזור למשא ומתן".

ניר אורבך מנכ"ל הבית היהודי וחבר צוות המו"מ של המפלגה אמר בתום הפגישה: "הצגנו את דרישותינו למשא ומתן. זה לא סוד, התחושה בימים האחרונים מהתנהלות הליכוד לא פשוטה.
בניגוד לכל השמועות בימים האחרונים - סירבנו לעסוק בנושא התיקים והנושא לא יעלה עד שיסתיים הדיון בנושאים העקרוניים לנו. הבסיס לדברים פשוט: העם בישראל הלך למישאל עם על דרך והדרך הלאומית של הבית היהודי והליכוד ניצחה בגדול. קווי היסוד של הממשלה חייבים לייצג את הדרך שבחר העם.



"בין השאר ביקשנו את העברת חוק העמותות שיגן על חיילי צה"ל, תכנית אסטרטגית לחיזוק הצפון, העלאת שכר חיילי החובה בשנה השלישית ודברים נוספים. מכל מקום שנהיה -קואליציה או אופוזיציה נשמור על הדרך הלאומית של מדינת ישראל".


יצוין כי צוות מפלגת כולנו היה אמור לפתוח הבוקר את סבב הפגישות, אך יו"ר המפלגה הודיע על ביטולה בעקבות הפרסומים על כך שח"כ משה גפני יקבל את ראשות ועדת הכספים.
כחלון כנסת בחירות הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד