י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תמה פגישת נתניהו ובנט; אין התקדמות במגעים

ראש הממשלה ויו"ר הבית היהודי נפגשו בניסיון לקדם את המשא ומתן בין המפלגות; ללא הצלחה • בנט רוצה את החוץ

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


אחרי יום של התקפות ואיומים על אפשרות של הליכה לאופוזיציה, יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט נפגש הערב (ה) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בניסיון ליישר את ההדורים, ככל הנראה ללא הצלחה.

נתניהו ובנט דנו בנושאים הקואליציוניים וכן במשבר שנוצר ביממה האחרונה בין המפלגות, לאחר שמפלגת הבית היהודי טענה כי ראש הממשלה לא מקיים את הבטחותיו מלפני הבחירות.

הערכות במערכת הפוליטית הן כי בנט דורש את תיק החוץ, זאת בעוד נתניהו מעוניין להעניק לו את תיק החינוך.

יצויין, כי נתניהו נפגש עם בנט גם ביום שני השבוע והשניים דנו בנושאים הקואליציוניים ובקווי היסוד.

מוקדם יותר היום אמר ניר אורבך, מנכ"ל הבית היהודי וחבר צוות המו"מ של המפלגה, בתום הפגישה עם צוות המו"מ של הליכוד: "הצגנו בפגישה את דרישותינו למשא ומתן. זה לא סוד, התחושה בימים האחרונים מהתנהלות הליכוד לא פשוטה. בניגוד לכל השמועות בימים האחרונים-סירבנו לעסוק היום בנושא התיקים והנושא לא יעלה עד שיסתיים הדיון בנושאים העקרוניים לנו.

"הבסיס לדברים פשוט: העם בישראל הלך למשאל עם על דרך והדרך הלאומית של הבית היהודי והליכוד ניצחה בגדול.קטטי היסוד של הממשלה חייבים לייצג את הדרך שבחר העם. בין השאר ביקשנו את העברת חוק העמותות שיגן על חיילי צה"ל, תכנית אסטרטגית לחיזוק הצפון, העלאת שכר חיילי החובה בשנה השלישית ודברים נוספים. מכל מקום שנהיה - מהקואליציה או מהאופוזיציה נשמור על הדרך הלאומית של מדינת ישראל ונעמוד על עקרונותינו כפי שהציבור שיקף בהצבעה לנו ולליכוד."
הבית היהודי הליכוד הזסכם קואליציה פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד