י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אחרי הכתבה הזו את הולכת להיראות אחרת

מהו הדבר הבא לעור פנים מושלם? מי זכה במוצר השנה ומדוע? כל החידושים השווים והמעניינים של קליניק, בכתבה מלאת יופי

אחרי הכתבה הזו את הולכת להיראות אחרת

מותג הקוסמטיקה היוקרתי קליניק, שהוקם על ידי רופאי עור, ידוע בפתרונות שלו לכל סוגי העור ובחדשנות המאפיינת את ההשקות שלו. לאחרונה השיק המותג מספר חידושים גם בטיפוח וגם באיפור וריכזנו אותם עבורך כי שווה לך להכיר.

לאחר יותר מ- 5 שנות מחקר ופיתוח: סרום חכם ומושלם!

הסרום החדש של קליניק Clinique Smart Custom-Repair Serum הוא פשוט סרום גאוני.
מדובר בתכשיר שמדעני החברה עמלו עליו במשך יותר מחמש שנים והוא פורץ דרך. משולבים בו 37 פטנטים (!) המשתלבים לכדי תכשיר עוצמתי ביותר, המתקן נזק גלוי לעין ונזק שלא ניתן עדיין לראותו. הוא מטפל בגוון עור לא אחיד, בכתמים כהים, במראה עור עמום, בקמטים ובקמטוטים ובמיצוק העור. מסגל ללמוד את העבר של עורך ולהעניק לו עתיד בריא יותר.

לאחרונה זכה הסרום במוצר השנה לשנת 2015 בקטגוריית קוסמטיקה יוקרתית.

מחיר לצרכן:
495 ₪ ל- 30 מ"ל
690 ₪ ל- 50 מ"ל



משתוקקת למראה עור אחיד ונטול פגמים, לאורך כל היום?
מעתה עלייך רק לנופף בשרביט הקסם שלך...

הדבר הבא, שיעזור לעורך להיראות יותר ממושלם ולהישאר כזה לאורך כל היום הוא המייק-אפ הנוזלי החדש Beyond Perfecting Foundation + Concealer. מדובר במייק-אפ וקונסילר במוצר אחד, המבטיח כיסוי מלא, עמיד וקליל. מראה עור פנים מושלם. בכל פעם. גם אם תניחי על כל הפנים כמייק-אפ, או תמרחי באופן נקודתי כמו קונסילר, התכשיר יכסה הכל, אך התחושה תהיה נטולת משקל. כיסוי מלא, אך עם זאת קליל והוא לא ייעלם לאורך היום. עמידות מובטחת עד כ- 12 שעות.





את המייקאפ מורחים באמצעות "שרביט קסם". אפליקטור ייחודי וחדשני המאפשר טכניקות שונות של מריחה כמייק-אפ ו/או כקונסילר. תוכלי להשתמש בחלק האפליקטור הספוגי כדי למרוח נקודתית על כל הפנים, להפוך אותו הצידה כדי לפזר על פני הלחיים ואזורים רחבים יותר של הפנים, או רק להשתמש בקצה האפליקטור כדי לכסות פגמים קטנים יותר.

"טעות רווחת לגבי מייק-אפ היא למרוח כמות גדולה מדי", אומרת ג'נה מנארד, אמנית האיפור הבינלאומית של קליניק. "כאן האפליקטור הייחודי הופך שימושי. הוא מווסת את כמות המוצר המונחת על הפנים כך שאינך מפריזה! מה שאני אוהבת במיוחד בפורמולה זו של מייק-אפ הוא שהיא ניתנת לחלוטין לבנייה בשכבות, מאפשרת לך להתאים את רמת הכיסוי המושלמת עבורך. התחילי עם כמות קטנה יותר והוסיפי בהדרגה עד לדרגת הכיסוי הרצויה".

מגיע ב- 6 גוונים המתאימים לכל סוגי העור.
מחיר לצרכן: 169 ₪

ויש גם 16 גוונים של שפתונים מרהיבים

Clinique Lip Pop Colour + Primer סדרת השפתונים החדשה של קליניק עומדת לחולל מהפיכה בעולם השפתונים. מהיום אין צורך להתפשר רק על צבע עשיר או רק על שפתיים מרוככות. מהיום אפשר גם וגם.





הסדרה החדשה מכילה צבע ופריימר מובנה, הדואג לשמור על השפתיים ולהגן עליהם לאורך היום. חמאות שיאה ומורומורו המשולבות בתערובת פולימר גמישה מעניקות טיפול לחות עילאי לשפתיים. יתרון זה של המוצר מסייע גם להעניק מריחה חלקה וקטיפתית של צבע עם הנחת השפתון. בנוסף, הפולימרים הגמישים שומרים על הצבעים ה"לבישים" מלאי חיים ותוססים לאורך כל היום, מעניקים לשפתייך כיסוי מלא ומראה שפתיים חלק ומלא יותר. קבלי את הכל עם Clinique’s Lip Pop Colour + Primer, פלטת צבע מודרנית, המתחלקת ל-4 משפחות צבע וכוללת בסה"כ 16 גוונים שונים שיעניקו לשפתייך מגע של צבע תוסס ועמיד לאורך כל היום.

נבחן לאלרגיה - 100% נטול בושם שאלנו את קליניק מה הכוונה?

ראשית, המוצרים שלנו אינם מכילים אלרגנים ידועים. בנוסף, אנו בוחנים לאלרגיה כל מוצר 12 פעמים על 600 אנשים. אם אפילו אחת מתוך 7200 הבדיקות מצביעה על תגובה אלרגית, אנו מתחילים מחדש.

מחיר לצרכן: 146 ₪

ועכשיו – קליניק משיקה אתר קניות אונליין בעברית.
את במרחק "קליק" אחד מחוויית היופי המקוונת האישית שלך!

אם אחד מהמוצרים החדשים מוצא חן בעינייך ובא לך להתנסות בו כבר עכשיו, קליניק מקלה עלייך ומאפשרת לך לרכוש אותו כבר עכשיו, מהמחשב הפרטי או מהטלפון הנייד, בלחיצת כפתור.





החברה משיקה אתר קניות מקוון www.clinique.co.il המציע קישור נוח לטיפוח ואיפור עור הפנים - הממוקד בך. האתר אינו מחליף את המפגש עם יועצת היופי בנקודות המכירה והוא מציע חווית שירות חדשה.
מעתה תוכלי לרכוש את מוצרי קליניק בכל זמן נתון, מכל מקום ובכל שעה, ללא תלות בשעות הפתיחה של הסניפים.
באתר מופיע מידע כתוב וכן תמונות של כל מוצרי המותג, כולל מוצרי איפור, טיפוח ובישום ופירוט מלא על כל אחד כולל שם המוצר, משקל/גודל, שם הגוון, תועלות, מחיר ואופן השימוש.

בשלושת החודשים הראשונים לפעילות האתר, המשלוח יהיה בחינם.
בתום 3 החודשים להשקה, יוצע ללקוחה משלוח חינם בכל קנייה מעל 200 ₪. בהזמנה מתחת ל- 200 ₪, עלות דמי המשלוח תהיה בסך של 15 ₪. העלות נמוכה ומסובסדת ע"י המותג.
אספקת המוצרים תתבצע באמצעות שליח עד הבית או למקום העבודה, תוך שלושה ימים מיום הטיפול בהזמנה.



קישורים:
להטבה של קליניק
מייק אפ טיפוח איפור אסתטיקה עור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד