י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

נערכים להפעלת קייטנות הקיץ ברשויות החרדיות

ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין שהוביל את מאבק הקייטנות: "נערכים להפעלת קייטנות הקיץ, לרווחת ההורים והתלמידים"

רובינשטיין. צילום: פלאש 90
רובינשטיין. צילום: פלאש 90


ניצחון הרוח: אחרי מאבק ארוך שהחל בשנה שעברה – עוד בימי הממשלה הקודמת - הודיע משרד החינוך באופן רשמי על הוספת מערכת החינוך החרדית למסגרות קייטנות הקיץ של משרד החינוך.

ההודעה הגיעה, לאחר סיכום מהשבוע האחרון בין שר החינוך נפתלי בנט לסגנו מאיר פרוש, שעמל קשות על זירוז הביצוע והיישום בפועל, זאת בהמשך להסכם הקואליציוני, שם מופיעה סוגיית הפסקת האפליה בנושא קייטנות הקיץ של משרד החינוך.

הכנסת הנושא להסכם הקואליציוני נעשתה כזכור בהתאם לבקשת יו"ר פורום הרשויות המקומיות החרדיות מאיר רובינשטיין, שהוביל את המאבק בנושא עוד בשנה שעברה, כאשר במשרד החינוך כיהן ח"כ שי פירון.

במסגרת המאבק אותו הוביל רובינשטיין אשתקד, הוא גם פנה לראש הממשלה, לנשיא המדינה ולגורמים נוספים בשלטון, בבקשה למנוע את קיפוח הילדים החרדית, שכל חטאם הינו רק בהיותם חרדים.

"כנראה, אליבא דיוזמי התכנית - ילדנו אינם ילדים, הוריהם אינם הורים, חופשתם אינה חופשה, וזכויותיהם כבני אדם אינן קיימות", כתב רה"ע ביתר בשנה שעברה. "אין כל קשר בין הנ"ל לבין תקצוב הלימודים בשאר ימות השנה, בהם מופלה החינוך החרדי בעשרות אחוזים לרעה, באמתלה של תוכן לימודי שונה (ליב"ה), שהרי בקייטנות עסקינן ולא בלימודים. האם ילד חרדי במדינת היהודים אינו זכאי לקייטנה?! באיזה עוון נשללת ממנו הזכות שניתנה לכל ילד אחר?! אין בפי מילים מלבד: אוי לבושה, אוי לחרפה. אין פה לא שוויון בנטל ולא לימודי ליב"ה. זוהי רדיפה אובססיבית של ילדים חרדים, שלא חטאו במאומה".

נוכח ההודעה הצפויה, אומר רובינשטיין, נערכים ברשויות המקומיות להפעלת הקייטנות לרווחת ההורים והתלמידים, שבאיחור של שנה, יזכו לקבל את המגיע להם.
רובינשטיין קייטנות פרוש תקציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד