י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מהו איזור המריחה שלך? עוד קצת על מייקאפ

לאחר שהגישה כתבה על סוגי מייקאפ, מרקמים ועוד, מציגה רויטל הר-כסף, מאפרת מקצועית ובעלת מכללת מבית 'פשוט טיפוח' בשיתוף עדה לזורגן, כתבה שכדאי לך לקרוא

מהו איזור המריחה שלך? עוד קצת על מייקאפ
shutterstock


אם בחרת לעבוד עם ספוגית לחה, איך תדעי שהיא לחה מספיק? הרטיבי אותה בזרם מים ולחצי עליה מספר פעמים בצורת סחיטה, עד שהיא מתנפחת וכמעט מכפילה את גודלה מהמצב בה היתה יבשה. לאחר שסגרת את הברז תני עוד סחיטה קלה אחת, והספוגית מוכנה לשימוש. חשוב לקנות ספוגיות איכות טובה, ההבדל במחיר לא נורא, לעומת התוצאה בה ההבדל גדול מאד. את הספוגיות ניתן לנקות ולהשתמש בהן כמה פעמים ע"י שטיפה במים וסבון.

כשאת מורחת מייק-אפ, עליך להקפיד על מספר נקודות שלעיתים אנו שוכחות, או לא מספיקות, או לא שמות לב, או אולי לא מודעות, וזה כל כך חשוב שאם אין מספיק זמן להתעסק עם זה, עדיף לא לשים מייק-אפ בכלל, ולשמור אותו רק למקרים שכן.

את המייק-אפ מורחים באופן כללי על הפנים, באזור המצח, אף, לחיים והסנטר. חשוב מאד לשים לב לטשטש את המייק-אפ לכיוון הצוואר, ואפילו למרוח גם עליו שכבה דקה, אפשר עם השאריות שעל הספוגית, כדי שלא יהיה מעבר חד מהפנים להמשך הטבעי שלהם – שזה הצוואר.

אזור נוסף זה העפעפים, הנחת מייק-אפ עליו גורמת לצללית שאת שמה להיות עמידה הרבה יותר, אך גם אם את לא מתכננת לשים צללית, מריחתו על העיניים יגרום לו להראות טבעי יותר, ובלי עצירות במקום כ"כ מרכזי בפנים, והגוון יהיה אחיד ויפה.

מתחת לעיניים, גם אם אין שקיות כהות מאד, חשוב לשים שם שכבה שניה של מייק-אפ, בצורה נקודתית, מכיון שהעור שם דק ושקוף, ולעיתים קרובות רואים דרכו את הורידים, ואחרי השכבה הראשונה של המייק-אפ זה בולט יותר.

אזור אחרון, הוא אזור צידי האף, גם שם לעיתים יש אדמומיות שיוצאת החוצה אחרי השכבה הראשונה של המייק-אפ, אין צורך לפחד, פשוט לקחת את החומר שוב ולהניח בצורה נקודתית של דחיסה, ולא במריחה. וכך בכל מקום שאת רואה שהשכבה הראשונה לא הספיקה, ולא כיסתה כרצוי.

בהצלחה!

רויטל הר-כסף
נייד: 0528610016


מייק אפ איפור טיפוח מאפרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד