י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מחפש לה מתנה? קולקציית בשמים במהדורה מוגבלת

עד סוף חודש אוגוסט מחיר מיוחד לבשמים החדשים של DKNY בשלושה ניחוחות שונים • לא צריך תירוץ כדי לקנות לה מתנה

מחפש לה מתנה? קולקציית בשמים במהדורה מוגבלת


3 בשמים חדשים לנשים בקולקציית דונה קארן במהדורה מוגבלת:

• DKNY Delicious Delights Fruity Rooty

ללא ספק אחד התענוגות המתוקים ביותר. הוא נפתח בקוקטייל של דומדמניות שחורות ומנדרינה עסיסית הטובל באוכמניות עשירות, כהקדמה המעוררת את בלוטות הטעם. בהמשך ניתן לזהות סורבה תפוח מזוגג בסוכר אפוף בהילה של עלי וורדים וסיגליות. מתחת מתערבב האיריס בווניל ובמושק.

• DKNY Delicious Delights Dreamsicle

במערבולת של מתיקות מסחררת שזורה בנשיות וקסם ממגנט. Delicious Delights Dreamsicle הוא פינוק מרענן שנפתח במנדרינה עסיסית ופטל שופע, ונטבל באוכמניות מעוררות תיאבון. המסע ממשיך עם תווים מרוממים של תפוח ירוק המשתלב בהרמוניה בדגשים המשכרים של נקטר אפרסקים וסורבה משמש. זהו איזון של חוצפה ואנרגיה שובבית. הרקע מקושט בעושר רב בלב ארז שנמהל בסחרחורת עשירה של ניחוחות אלגום (סנדלווד) ווניל שמנתיים.

• DKNY Delicious Delights Cool Swirl

רעננות קפיצית ותווים מענגים. Delicious Delights Cool Swirl היא מרקחת טרופית המתחילה בתווי אוכמניות, מתעוררת בארומה של עלי סיגליות רעננים וחלב קוקוס אקזוטיים, מגנוליה מלבלבת ויסמין משכר אפופים בתמהיל מעודן של סורבה פיסטוק קרמי. מתחת נחשף רובד של תחכום ממכר של פרח הארגמן ומושק חושני הנוטפים על גבי סיומת רבת עוצמה של פצ'ולי עשיר.

שלושת הניחוחות בקולקציית Delicious Delights של DKNY ארוזים בבקבוקי זכוכית עטויי כפור המציגים לראווה את הסגול, הכתום והירוק התואם את כל אחד מהניחוחות.





מחיר השקה –_169 ₪ ל – 50 מ"ל (עד סוף חודש אוגוסט)
(מחיר לצרכן – 395₪)
בושם טיפוח סטייל מתנה זוגיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד