י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: מצלמות האבטחה תיעדו השחתת הצלב באומן

מצלמות האבטחה סביב "אגם התשליך" באומן תיעדו את השחתת הצלב במקום. בתיעוד נראה צעיר בלבוש חרדי כשהוא רעול פנים מוריד את פסלו של אותו האיש מהצלב ונמלט מהמקום • צפו

צפו: מצלמות האבטחה תיעדו השחתת הצלב באומן
מצלמות אבטחה

השחתת הצלב ב"אגם התשליך" באומן: מצלמות האבטחה סביב האגם באומן תיעדו את השחתת הצלב במקום. בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה צעיר בלבוש חרדי כשהוא רעול פנים מוריד את פסלו של אותו האיש מהצלב ונמלט מהמקום.



כאמור, כפי שניתן לראות בתיעוד, החשוד בהשחתת הצלב ביצע את המעשה כשהוא רעול פנים, דבר המעיד על כך שהוא ידע כי במקום מוצבות מצלמות אבטחה.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים" מוקדם יותר היום, הבחור שתועד במצלמות האבטחה נעצר אמש יחד עם ארבעה מחבריו, ששוחררו הצהריים. החשוד המרכזי עם זאת נותר במעצר. לטענת אנשי המשטרה, הוא אף הודה במעשים בחקירתו.

מדובר בבחור יהודי ישראלי בשנות העשרים לחייו תושב חולון. ל"בחדרי חרדים" נודע כי החשוד חולה בסכרת ונמצא "במצב לא פשוט". משפחתו עודכנה על מעצרו, וכעת תרים אחר עורך דין מתאים, שידאג לייצג את בנם העצור.

אחד העסקנים הפועל בעניין, אמר הצהריים ל'בחדרי' כי במשטרה המקומית מתכוונים להתעקש על המשך מעצרו עד להגשת כתב אישום בעוון הנחשב מבחינתם חמור ויכול להביא עד לשמונה שנות מאסר.
מצלמות אבטחה השחתת צלב אומן רעול פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד