י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המצוד נמשך; צפו ברגע הפיגוע בטורקיה

בעוד כוחות הביטחון בטורקיה ממשיכים במצוד הנרחב אחר המחבל שביצע את הפיגוע הקשה הלילה באיסטנבול, בטורקיה פורסם תיעוד מרגע הפיגוע, בו נראה המחבל יורה לכל הכיוונים ונכנס לתוך המועדון • צפו

המצוד נמשך; צפו ברגע הפיגוע בטורקיה

המשטרה הטורקית פרסמה את תמונותיו של החשוד בפיגוע במועדון באיסטנבול הלילה (ראשון), בו נהרגו 39 בני אדם, בהם ישראלית, ונפצעו 69. הרשויות בטורקיה חושדים כי המחבל הוא אזרח זר. תמונות החשוד כמחבל שביצע את הפיגוע, תועדו בעמדת ביקורת הדרכונים בשדה התעופה אטאטורק בעיר.



כמעט יממה לאחר מתקפת הירי במועדון 'ריינה' באיסטנבול שבטורקיה, פורסם תיעוד של המחבל כשהוא לבוש בבגדים כהים וכובע - פותח בירי בפתח המועדון שם נרצח שוטר ואזרח, ובהמשך הוא נכנס פנימה ורצח עוד 37 בני אדם בהם כ-16 אזרחים זרים.

המחבל הצליח לעזוב את המועדון בתוך ההמון הנמלט, ככל הנראה לאחר שהחליף את בגדיו לאחרים וכוחות הביטחון ממשיכים לחפש אחריו. למרות השעות הרבות שחלפו מאז הפיגוע, עד כה, אף ארגון לא נטל אחריות לפיגוע.

במקביל, פרסם משרד הפנים כי יממן את הטסת גופתה של של ליאן נאסר זאהר (19) מטירה, שנרצחה בפיגוע. משלחת מצומצמת של מתנדבי זק"א טסו לטורקיה על מנת לסייע בהליך ההעברה.
טורקיה פיגוע ירי איסטנבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד