י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הסיבות שיגרמו לך להתחיל לנקות את עור הפנים בלילה

כדי שעור הפנים יחזור לנקודת התחלה של היום ויקבל את הטיפוח הלילי שלו, הוא חייב להיות נקי • הלילה הוא הזמן המתאים ביותר לתקן את הנזקים שנגרמו במהלך היום

הסיבות שיגרמו לך להתחיל לנקות את עור הפנים בלילה



עוצמת התיקון הלילי מתחילה בעור נקי. ישנה חשיבות רבה לניקוי הרעלנים, המזהמים, האיפור והלכלוך שנאסף במשך היום על מנת להשיב את העור לנקודת התחלה שממנה יוכל לקבל את שגרת הטיפוח הלילית. על סמך עשרות שנים של מחקרים ומומחיות, שעות הלילה הן הזמן הנכון בעבור העור לתקן את הנזק שנגרם בשעות היום.

מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר משיק שני תכשירי ניקוי חדשניים לעור הפנים (באלם וקצף) המיועדים לשגרת הניקוי הלילית ה Advanced Night Micro Cleansing Balm ו-Advanced Night Micro Cleansing Foam וכל אחד מהם מציע מרקם וחוויה חושית שונה ויוצר את היסוד המושלם להכנת העור לטיפול הערב.

חשיבות הניקוי הלילי - ניקוי לילי יסודי הוא הצעד הראשון והחיוני שיבטיח את הביצועים של תכשירי הטיפוח הליליים מאחר ושיירי לכלוך המצטברים במשך היום יוצרים רדיקלים חופשיים המזיקים לעור ועלולים להאיץ את מראה ההזדקנות בטרם עת של העור.

"חשוב להסיר חלקיקים כגון לכלוך ומזהמים שהצטברו על העור במשך היום כולו באמצעות ניקוי בערב ולמנוע נזק נוסף לעור", אומרת ד"ר נאדין פרנודה, סגנית נשיא לביולוגיה של העור ומחקר ופיתוח של חומרים ביו-אקטיביים בחברת אסתי לאודר. "תכשירי הניקוי Advanced Micro Night פותחו בכדי לנקות את העור באופן יסודי מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של העור, ולהכין את העור לקבל את התועלות של משטר הטיפוח הלילי".

להעצים את כוחו של הלילה - בשימוש סדיר בשעות הערב, תכשירי הניקוי פועלים ברמת המיקרו ומטהרים, מרעננים ומזינים את העור תוך שהם ממוססים את כל שאריות היום ומעשירים את העור במרכיבי מיקרו תזונתיים, ושומרים על רכותו וחוסנו.

טיהור ברמת המיקרו:
• נוסחאות עדינות מסירות במהירות ובקלות איפור ששהה שעות ארוכות על הפנים ומותירות את העור נקי ורענן.
• מסירות באפקטיביות את מזהמי היום המזיקים העלולים עם הזמן לפגום במראה העור.
• פורמולות של ניקוי ושטיפה מתאימות לכל סוגי העור – לרבות עור שמן – ואינן סותמות את הנקבוביות. בשימוש קבוע, כל אחד מתכשירי הניקוי מנקז את הנקבוביות הסתומות ליצירת מראה מעודן יותר.
• העור מרגיש טהור ומרוכך אחרי הניקוי עם תחושה ומראה בריאים.

ריענון ברמת המיקרו:
• הרכבים שפותחו במיוחד לשימוש בלילה ואינם מפשיטים את העור מהלחות החיונית ולא מייבשים אותו אלא מותירים את העור רך, חלק ונינוח.
• מרככי עור, לרבות שמן חריע, מותירים את העור בתחושה רכה וחלקה.
• משיחה תוך כדי עיסוי ממריצה את המיקרו-סירקולציה הטבעית של העור ומעודדת זוהר בריא.

הזנה ברמת המיקרו:
• הנוסחאות פועלות עם מרכיבי מיקרו חיוניים ותמציות מרככות ומסייעות ביצירת עור שמרגיש מוזן, מאוזן ומרוכך.
• העור נותר רענן, טהור ומוכן באופן מושלם ליתרת שגרת הטיפוח הלילית.
• מסייעת לעור לשמור על איזון לחות טבעי עם מראה ותחושה בריאים.

Advanced Night Micro Cleansing Balm באלם לעור הפנים – כשהוא נמשח על עור יבש, הבאלם הקליל הזה מתמוסס לשמן ניקוי משיי ולאחר מכן, בשילוב עם מים, לאמולסיה חלבית הנשטפת בקלות לתחושה נקייה ומרוככת ללא שיירים שמנוניים. הוא מסיר את איפור הפנים והעיניים ואת הלכלוך, מטהר את העור עמוק ומשפר את מראהו הבריא. לעסות על עור יבש מדי לילה, לרבות בעיניים עצומות ולשטוף היטב במים חמימים. להמשיך עם סרום התיקון Advanced Night Repair להשלמת הטיפוח הלילי האולטימטיבי וליצירת עור בריא ובעל מראה צעיר יותר.

תכולה: 70 מ"ל
מחיר מלא לצרכן: 188 ₪

Advanced Night Micro Cleansing Foam קצף ניקוי לפנים – נוסחה מרככת הופכת לקצף רך ואוורירי המסיר את האיפור והלכלוך מהפנים, לרבות את הזיהום ומטהר עמוק מתחת לפני העור על מנת לשפר את המראה הבריא הכולל. הפורמולה עתירת הביצועים נשטפת בקלות ומותירה את העור בתחושה טהורה, רכה ורעננה. לעסות בעדינות על עור לח מדי ערב ולשטוף היטב במים. להימנע מאזור העיניים. לסיים עם סרום Advanced Night Repair על מנת להשלים את משטר הטיפוח הלילי האולטימטיבי ולהשיג את המראה הבריא הכולל של העור.

תכולה: 100 מ"ל
מחיר מלא לצרכן: 175 ₪





עור הפנים ניקוי העור טיפוח אסתי לאודר תיקון פגמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד