י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"גם שופטים הביעו הערכה לספר החדש"

עו"ד יוסף ויצמן, המשנה לראש לשכת עורכי הדין מספר על ספרו החדש "הוצאה לפועל הלכה למעשה" שהפך לרב מכר בקרב שופטים ועורכי דין • בערב העיון שהתקיים לרגל השקת הספר השתתפו הרה"ר לישראל הגר"ד לאו, שרת המשפטים ובכירי מערכת המשפט

"גם שופטים הביעו הערכה לספר החדש"

עו"ד יוסף ויצמן, המשנה לראש לשכת עורכי הדין וראש ועדת ההוצאה לפועל, מציין בימים אלו את הוצאתו במהדורה שניה של הספר שהפך לרב מכר בקרב שופטים, רשמים ועורכי דין – "הוצאה לפועל – מעשה והלכה".

הגר"ד לאו בערב השקת הספרצילום: הגר"ד לאו בערב השקת הספר
הגר"ד לאו בערב השקת הספר

הספר שיצא לאור לפני חודשים אחדים נמכר ביותר מ 700 עותקים ואזל במהירות רבה. הביקורות החיוביות בקרב עורכי הדין, כמו גם של שופטים הפוסקים בתחום הוצאה לפועל, הביאו את עו"ד ויצמן להדפיס מהדורה נוספת.

"אין לך סיפוק גדול יותר מאשר לראות שספר שעמלת עליו זמן כה רב, מתקבל באהדה רבה בקרב עמיתים למקצוע ובקרב בכירי מערכת המשפט", אומר בהתרגשות עו"ד יוסף ויצמן. "מאז שיצא הספר לאור, הוצפתי באינספור פניות של עורכי דין המבקשים לרכוש את הספר. בימים אלו אנחנו עמלים על הדפסת הספר במהדורה נוספת".

"גם שופטים שהספר הגיע אל שולחנם שלחו לי תגובות חיוביות ונלהבות", מספר עו"ד ויצמן. "בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להעניק גם ללקוחותינו וגם לאנשי המקצוע את היריעה המקצועית והרחבה ביותר שניתן. הספר הזה מסייע לכל מי שעוסק בתחום, ולצערנו הרב, לא מעט אנשים נקלעים לא פעם ללשכת ההוצאה לפועל והמטרה שלנו היא לסייע להם לסיים את ההליך במהירות המירבית באופן המקצועי ביותר".

לרגל הוצאת הספר התקיים לאחרונה ערב עיון בקריה האקדמית אונו בהשתתפות הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו, שרת המשפטים איילת שקד, ראש לשכת עורכי הדין אפי נווה, נשיא בית המשפט המחוזי בת"א השופט אורנשטיין, יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת ח"כ ניסן סלומיאנסקי, דיקאן הסטודנטים בקריה האקדמית אונו, כונס הנכסים הרשמי פרופ' דוד האן, יו"ר מחוז תל אביב, יו"ר הרשות לאכיפה וגביה, ח"ח נורית קורן שופטים, רשמים וכ-600 עורכי דין מכל רחבי הארץ.

שרת המשפטים פתחה את הכנס והודתה לעו"ד ויצמן על השיתוף הפעולה המקצועי בכל דבר ועניין, והעלתה על נס את המקצועיות המיוחדת ששיאה הוא בהוצאה לאור של הספר.

הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו עמד על חשיבותו של הספר הייחודי ואמר כי "ביהדות יש תמיד את ההתלבטות בין הדאגה ליחיד לדאגה לציבור - כאשר היחיד אינו משלם את חובותיו, הציבור יצטרך לשלם בשבילו, ולפיכך אנו לא מניחים לאדם לתת מכספו צדקה גדולה מידי, יותר מחמישית, כדי שלא יפול בסופו של דבר על הציבור. ובספר הזה, הספר שלפנינו מלמד אותנו מה בין "עשה" ל"לא תעשה" כאשר חברה צודקת חושבת על היחיד ובד בבד עוזרת לו ומשקמת אותו כדי שלא יהיה למעמסה".

ראש הלשכה עו"ד אפי נוה סיפר על הקונצנזוס הרחב סביב עו"ד ויצמן שהמשתתפים הרבים שטרחו ובאו להשתתף בהשקת הספר הם עדות שעו"ד ויצמן חוצה מגזרים, ואהוב על כולם.

דיקאן הסטודנטים פרופ' יובל אלבשן אמר כי עו"ד יוסף ויצמן הוא גאווה לציבור החרדי, והוא דוגמא לנבחר ציבור ומרצה איכותי שהוא סמל ומופת לכלל האוכלוסייה.
הוצאה לפועל יוסף ויצמן יובל אלבשן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד