י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המייק אפ החדש של אסתי לאודר - בשורה לנשים מחוץ לבית

טו גו: המייק אפ האהוב דאבל וור באריזת כיס ניידת שניתן לשאת לכל מקום • מתאימה לנסיעות ושומרת על רעננות המייקאפ • 8 שעות של עמידות בלחיצה אחת • נוסחה משופרת עם קומפלקס לחות משולש (Tri Moisture Complex) הכולל חומצה היאלורונית, דליצרין וחמאת מורומורו להחדרת לחות מיידית והענקת מראה בוהק וזוהר לעור הפנים

המייק אפ החדש של אסתי לאודר - בשורה לנשים מחוץ לבית
יחצ חול



אם חייך אינם עוצרים ולו לרגע, באסתי לאודר מציעים לך כעת עמידות גבוהה שתלווה אותך למרחקים ארוכים.

אסתי לאודר משיקה את Double Wear Makeup To Go Liquid Compact החדש המעניק עמידות למשך 8 שעות בלחיצה אחת. הפורמולה החדשה של Double Wear מיועדת לאישה המודרנית שנמצאת בתנועה מתמדת. היא גדושה במרכיבים המזינים את העור בגל של לחות אינטנסיבית ומאוחסנת באריזת כיס המאפשרת מריחה של התכשיר הנוזלי ללא לכלוך ומבלי שיישפך, לקבלת גימור מותאם אישית ובעל עמידות גבוהה בכל זמן ובכל מקום. הזנה משמעותית בלחות. מראה קורן ביותר. ניידות מרבית. זהו מייק-אפ מנצח.

הזנה משמעותית בלחות

הפורמולה של Double Wear Makeup To Go Liquid Compact החדש מעניקה ביצועים גבוהים בכל היתרונות שהיא מספקת ומבטיחה עמידות ממושכת לתכשירי האיפור בקו Double Wear. בנוסף, הפורמולה מכילה קומפלקס העוטף את העור, מזין אותו בלחות ומחליק אותו. התוצאה? עור פנים חלק וקורן במראה טבעי למשך היום כולו.

המרכיבים העיקריים בפורמולה:

• קומפלקס לחות משולש (Tri-Moisture Complex) הכולל חומצה היאלורונית, גליצרין וחמאת מורומורו להחדרת לחות מיידית ולאצירת לחות במאגרי העור במשך כל היום. עם הזמן, הקומפלקס מסייע לשפר את רמות הלחות בעור.

• ארגירלין ותמצית גדילן מצוי פועלים יחד במסגרת קומפלקס להחלקת העור (Skin Smoothing Complex) לצמצום מראה הקמטוטים והקמטים ולהאחדת גוון העור. הקומפלקס הופך את העור למצע קנבס מושלם למשיחת מייק-אפ ללא כל מאמץ.

• מרכיבים שנבחרו בקפידה ללכידה והחזרת אור תוך הענקת בוהק וזוהר מידיים לעור.


Double Wear Makeup To Go Liquid Compact החדש אינו חודר לקמטים וקמטוטים בעור ושומר על גונו למשך זמן. התכשיר אידאלי לכל סוגי העור ומוצע ב-6 גוונים המתאימים לכל גוני העור

ניידות מרבית

Double Wear Makeup To Go החדש מספק את הפורמולה הנחוצה ואת האריזה המתאימה לליווי למרחקים ארוכים, בין אם את מתארגנת ליום עבודה חדש או מתכוננת ליציאה בלילה או לטיסה. אריזת הכיס הניידת מונעת מהתכשיר להישפך ושומרת על רעננות המייק-אפ למשיחה מותאמת אישית ביום או בלילה.

לחצי פעם אחת למגע עדין ופעמיים לכיסוי רב יותר.

לתוצאות מיטביות, משחי את התכשיר על עור נקי ומעל תכשירים אחרים לטיפוח העור. היעזרי בספוגית המצורפת ונועי תמיד ממרכז הפנים כלפי חוץ. בסיום המשיחה, נגבי שאריות תכשיר עודף מהמשטח שבאריזת הכיס וסגרי אותה היטב.

מחיר השקה עד לסוף חודש מאי: 179 ש"ח.
(מחיר לצרכן: 288 ₪)

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.
קוסמטיקה טיפוח מייק אפ אסתי לאודר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד