י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

העדויות נחשפות: מה אמרו במשטרה יעלון, מוזס ומילצ'ן

על פי ערוץ 2, שר הביטחון לשעבר משה יעלון העיד במשטרה כי נתניהו היה פעיל באופן ישיר בביטול מכרז כלי השיט - מעל לראשה של מערכת הביטחון. לשכת רה"מ: "שיטפון של הדלפות שקריות שמטרתן להכפיש את נתניהו ומשפחתו ולבצע הפיכה שלטונית"

נתניהו ומילצ'ן, פלאש90
נתניהו ומילצ'ן, פלאש90



נחשפות העדויות בפרשות השונות שבהן מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו: פרשה 1,000 ("המתנות"), 2,000 (השיחות עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס) ו-3,000 ("הצוללות).

ערוץ 2 חשף הערב ואתמול חלקים מעדויותיהם במשטרה של שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, נוני מוזס, ואיש העסקים ארנון מילצ'ן.

על פי הפרסום, יעלון מסר בעדותו במשטרה מידע לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו ניהל מגעים מול גורמי ממשל בגרמניה לרכש כלי שיט מתאגיד טיסנקרופ מעל ראשה של מערכת הביטחון הישראלית. לפי הדיווח, יעלון גם טען בעדותו כי נתניהו היה מעורב באופן ישיר ופעיל בביטול המכרז של משרד הביטחון לרכישת כלי השיט, כדי שניתן יהיה לרכוש אותם מתאגיד טיסנקרופ.

עוד פורסם בערוץ 2 כי יעלון העביר לחוקרים מידע מפורט על המגעים שניהל נתניהו עם גורמי ממשל בגרמניה, הן לרכישת שלוש צוללות חדשות והן לרכישת ספינות לחימה. לטענת יעלון כל המגעים האלה נעשו מבלי לשתף את גורמי מערכת הביטחון. על פי הפרסום, גורמים שבקיאים בחקירה אומרים כי הרושם שמתקבל מהעדות הוא שיעלון ניסה להראות לחוקרי המשטרה שנתניהו פעל בנושאים האלה ממניעים לא כשרים.

בנוגע לעדותו של מו"ל ידיעות אחרונות, פורסם כי מוזס הציג בפני חוקרי המשטרה עדויות שלפיהן נתניהו התנהג כבעלים וכעורך "ישראל היום".

אתמול פירסמה דנה ויס ב"אולפן שישי" פרטים על עדותו של איש העסקים והמפיק ההוליוודי, ארנון מילצ'ן. מדבריו במשטרה עולה כי מתנותיו לזוג נתניהו סופקו באופן קבוע ורציף, ו"במתכונת ייחודית".

עוד על פי העדות, הסיגרים, השמפניות והתכשיטים - בשווי כולל של מאות אלפי שקלים - ניתנו לזוג נתניהו על פי דרישה ספציפית ומפורטת מצדם. כן טען מילצ'ן כי כשביקש לברר עם בני הזוג נתניהו אם מותר להם לקבל מתנות, נענה כי היועץ המשפטי של שרה נתניהו אישר זאת.

על טיב היחסים עם בני הזוג אמר מילצ'ן כי "גם אם זה מוזר או מעורר אי נוחות, (המתנות) ניתנו כחלק ממערכת יחסים חברית עם בני הזוג נתניהו", וכי לא ציפה לקבל דבר בתמורה שכן אין לו אינטרס עסקי בישראל.

על פי ערוץ 10, במשטרה אומרים כי יש עוד לפחות ארבעה אנשי עסקים שעל פי החשד העניקו מתנות לזוג נתניהו וצפויים למסור עדות.

נתניהו פירסם הערב (מוצ"ש) תגובה בעמוד הפייסבוק שלו:

דנה וויס חשפה הערב בלי משים את שיטת הלחצים של התקשורת השמאלנית שקובעת את גבולות הגזרה ליועמ״ש והפרקליטות: ״אי אפשר לסגור תיק כזה מבחינה ציבורית״ - גם אם אין עבירה!

שמעתם אבסורד כזה? מנסים להפעיל לחץ ציבורי חסר בושה כדי למנוע את סגירת התיק בכל מחיר. ובכלל, בשם איזה ציבור הם מדברים?

התקשורת השמאלנית בערוץ 2 ובערוץ 10 מייצגת את הציבור בערך כמו שאמנון אברמוביץ׳ מייצג את היישוב היהודי בחברון.

בכל ערב ב-8:00 משדרים תעמולת הסתה שקרית ומגמתית נגדי, במטרה לבצע הפיכה שלטונית ללא בחירות.

כל ערב מייצרים כאן fake news.

בהתחלה מביאים את 1000, אחר-כך עוברים ל-2000, אח״כ ממשיכים ל-3000, וכן הלאה.

לא ניתן להם. הם לא יצליחו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "אנחנו עדים לשיטפון של הדלפות שקריות ומגמתיות שמטרתן להכפיש את ראש הממשלה ומשפחתו ולבצע הפיכה שלטונית לא בקלפי. בניגוד לנטען בהדלפה השקרית ששידרתם, מעולם לא הייתה אספקה קבועה של שום דבר ולא היו תכתיבים או דרישה מצדה של משפחת נתניהו. מה שכן היה זה מתנות הדדיות בין חברים טובים. ואגב, מי שקבע את משך החקירות זו לא לשכת ראש הממשלה אלא אך ורק המשטרה".
צוללות מילצ'ן נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד