ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בלי פריימריז • הכנסת מחפשת: חרדי שרוצה להרוויח טוב

שוויון חרדים מתחיל מהכנסת - אחת מוועדות הכנסת מחפשת דובר, ובמודעה כתבו איך בדיוק הם רוצים אותו שם

בלי פריימריז • הכנסת מחפשת: חרדי שרוצה להרוויח טוב
זינדל פלאש 90

חרדי בכנסת: לאחר שהכנסת אישרה לפני כחודשיים את החוק שיזם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לייצוג הולם לבני האוכלוסייה החרדית, היא מפרסמת בימים אלו מכרז לממלא מקום דובר וועדה בכנסת, בעדיפות ראשונה לחרדי. מדובר בתפקיד עם שכר נאה.

בהצעה נכתב: "הכנסת הודיעה על פרסום הליך איתור למשרת ממלא מקום דובר/ת וועדה בכנסת. התפקיד כרוך בכתיבת הודעות לעיתונות בכל הקשור לדיוני הוועדה, העברת פרסום לקראת דיוני הוועדה לכתבים ולכלי תקשורת רלוונטיים, דברור וועדות הכנסת, ניהול פורטל הוועדה ועוד".

עוד נכתב כי "תינתן עדיפות למועמדים מקרב האוכלוסייה הערבית לרבות דרוזית וצ'רקסית וכן למועמדים מקרב האוכלוסייה החרדית".

על פי הפרסום, המועמד שייבחר ראשון ככשיר נדרש לזמינות לכניסה מיידית לתפקיד. כמו כן תבחר רשימת כשירים שתוקפה שנה מיום כינוס הוועדה, הצפוי להתקיים ביום 19.02.2017.

ב'דברי ההסבר' לחוק של גפני נכתב כי "חקיקת הייצוג ההולם שעברה בכנסת בשנים האחרונות נועדה ליצור העדפה מתקנת של מגזרים שונים באוכלוסייה, אשר ייצוגם בשירות הציבורי קטן מחלקם היחסי באוכלוסייה דוגמת נשים, ערבים, דרוזים, צ'רקסים, עולים, אנשים בעלי מוגבלויות וכדומה.

ואולם, מגזר אחד באוכלוסייה שייצוגו בשירות הציבורי הוא הנמוך ביותר יחסית לחלקו באוכלוסייה הוא הציבור החרדי, אך לגביו אין כל חקיקה בנושא זה. הממשלה אף קבעה כיעד לאומי את שילובו של ציבור זה בתעסוקה".
חרדי בכנסת משה גפני אפלייה מתקנת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד