י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

העיתונאי אהרן גרנות עוזב את 'משפחה' לטובת החיילים החרדים

העיתונאי הבכיר אהרון גרנות, סגן עורך עיתון 'משפחה' עוזב את תפקידו בעיתון, בכדי שיוכל להתמסר לעמותה שהקים עבור חיילים חרדים בודדים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'

אהרן גרנות. מדף הפייסבוק
אהרן גרנות. מדף הפייסבוק

העיתונאי הבכיר אהרון גרנות סגן עורך עיתון 'משפחה' עוזב את תפקידו בעיתון, לטובת עמותה לחיילים חרדים בודדים שהקים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שמה של העמותה שהקים גרנות הוא "עושי חיל", עמותה בקריית ארבע המספקת בית לחיילים חרדים בודדים עקב גיוסם לצה"ל, העמותה מעניקה לחיילים אוכל, לינה וכתף חמה. נכון להיום, מונה העמותה חמש דירות בהן משוכנים כ-17 חיילים.

גרנות היה בכיר כתבי השטח של עיתון 'משפחה'. במשך 17 השנים בהן שימש ככתב העיתון הביא גרנות אלפי כתבות צבע מרתקות ממקומות רבים ואקזוטיים מהארץ ומהעולם. בין השאר סיקר את ההפיכה בטוניס, את ההפיכה הכתומה באוקראינה, את המלחמה בעיראק, והיה בשדה הקרב שבין גאורגיה לרוסיה נשלח להודו לסקר אחרי הפיגוע במומביי, ואף היה במקום שבו נפצע כתב 'ידיעות אחרונות' צדוק יחזקאלי, היה בבית הנבחרים בקירגיסטן עת פרצה בו הפיכה צבאית, והיה בעזה במפקדת החמאס בעזה וסיקר את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

ל'בחדרי חרדים' הגיעה ההודעה שכתב גרנות לחיילים הבודדים המתגוררים בבתי העמותה: "חרדקים אהובים ויקרים שלי, מקודם זה היה בתאוריה, עכשיו זו הלכה למעשה. החל מה 1 למרץ אינני עוד סגן עורך 'משפחה', למעשה אינני עובד בעיתון כלל. פה ושם אכתוב בעיתון בשכר סופרים אבל עיקר חיי מוקדשים מעתה רק לכם אהובים שלי, כדי שיהיה לכם טוב יותר בחיים, כדי שתוכלו להתקדם ולדעת שיש לכם גב".

בהמשך ההודעה כתב גרנות לחיילים: "ה' הטוב ישלח ברכה והצלחה במעשה ידינו, ושלא אראה מחסור כלכלי בעקבות כך. פרנסה רק ממנו. אני נרעש ונפחד אבל מאמין שעשיתי את הבחירה הנכונה שבחרתי בכם וה' יעשה את שלו למעלה. נצליח כולנו ביחד בע"ה".

בשיחה עם''בחדרי חרדים' אומר גרנות: "אני שמח ומאושר על 17 השנים הברוכות שהיו לי בעיתון משפחה. אני מודה למעסיק הנפלא אלי פלאי, ולשאר כתבי ועורכי עיתון משפחה. עיתון משפחה ימשיך להיות המשפחה שלי. אני אמשיך לכתוב בעיתון מידי פעם בשכר סופרים. אחרי 40 שנות עיתונות אני יוצא לאופק חדש".

אהרן גרנות משפחה עושי חיל חיילים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד