י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מדהים: באינטרנט רימון מגייסים את "חכמת ההמונים"

שדרוג משמעותי להגנה מבית אינטרנט רימון – טכנולוגיית "חכמת ההמונים"

מדהים: באינטרנט רימון מגייסים את "חכמת ההמונים"
pixabay

מהיום, ההגנה שתזכו לה מאינטרנט רימון תהיה טובה ומדויקת יותר, בזכות שילוב של טכנולוגיה מסוג "חכמת ההמונים" במערכת הסינון וההגנה של רימון. אז מה זה בכלל "חכמת ההמונים"? מי הוא אותו "המון"? מה עושה אותו כל כך חכם? ואיך זה יגרום לכם לגלוש ברימון מהר יותר וחלק יותר? על כל השאלות האלה נענה בפוסט הבא.

אם עדיין לא שמעתם על "חכמת ההמונים", זה הזמן להכיר את אחד התחומים הכי חמים בטכנולוגיה העולמית. לפי גישת חכמת ההמונים, התבונה או אם תרצו "השכל המשותף" של ציבור גדול עדיף על זה של אדם בודד, מומחה בכל תחום ואפילו של מחשב מתקדם.

בהרצאת TED המצוינת של ליאור צורף, העלה צורף שור לבמה וביקש מהקהל לנחש את משקלו של השור. 500 הצופים בהרצאה שלחו תשובות ודירגו את משקלו של השור שעמד לנגד עיניהם המשתאות. התשובות הבודדות של כל צופה כמובן שלא "פגעו" במשקלו האמיתי של השור, היו אפילו סטיות גדולות מהמשקל, אבל ברגע שחישבו את המשקל הממוצע של השור לפי כל 500 התשובות קרה דבר מופלא. מסתבר, ש-500 הצופים בהרצאה הצליחו לנחש את המשקל הממוצע של השור בדיוק רב. המשקל הממוצע של השור לפי 500 התשובות עמד על 813 ק"ג בעוד משקלו האמיתי היה 814 ק"ג. הייתה זו הדגמה של חכמת ההמונים במיטבה, בעוד כל אחת מהתשובות לא הייתה בהכרח נכונה השכל המשותף, "החכמה" של הצופים, של "ההמון" ידע לתת את תשובה נכונה ומדויקת.

בשנים האחרונות נכנסה חכמת ההמונים גם לתחום השירותים לציבור. דוגמא בולטת שכולנו מכירים היא אפליקציית הניווט. Waze, שמשתמשת במידע שמספקים לה נהגים בכביש על המיקום שלהם, כיוון ומהירות הנסיעה שלהם כדי לתכנן עבור כל נהג את המסלול המהיר ביותר ליעד שלו. זו דוגמא קלאסית כיצד בעזרת חכמת ההמונים, כל אחד מהאנשים בציבור פועל למען טובת הכלל.

אז אם 500 איש הצליחו לנחש יחד משקל של שור, ובעזרת Waze מאות אלפי נהגים מאפשרים לכם לבחור במסלול המהיר ביותר לעבודה בבוקר, מה עוד נוכל להשיג בעזרת חכמת ההמונים, אם נרתום את חכמת ההמונים של מיליונים, אפילו מיליארדים?

כאן בדיוק נכנסת אינטרנט רימון לתמונה. מי מכם שגולש באינטרנט רימון יודע שבכל פעם שההגנה מופעלת הגולש מקבל "דף הגנה" בו הוא יכול לבחור אם להמשיך בגלישה לאתר אחר, לשנות את רמת ההגנה כדי לפתוח את הדף המוגן ואפילו לשלוח שאילתא לרימון, אם הוא חושב שאין צורך לסנן את אותו באינטרנט. שאילתות שכמובן מקבלות מענה אישי ומידי.

זה המקום לספר שלקוחות רימון גולשים בלמעלה מחצי מיליארד אתרים באינטרנט מידי יום. כלומר, אנחנו באינטרנט רימון מקבלים משוב אנונימי לגבי איכות השירות וההגנה שאנחנו מעניקים לציבור לקוחותינו בלמעלה מחצי מיליארד אתרים מידי יום. במילים אחרות, הגולשים ברימון מהווים, הלכה למעשה, קהילת גולשים עם ערכים משותפים שמאפשרת לנו ברימון ללמוד ולשפר את ההגנה למען אותה קהילה.

לכן, בחודשים האחרונים הטמענו מערכת Big Data מתקדמת שמנתחת את משוב הלקוחות ומצביעה על דפוסים ומקרים עקרוניים לשיפור. חכמת ההמונים מאפשרת לנו לבדוק לעומק ולכייל את ההגנה בצורה טובה יותר לעולם הערכים של לקוחותינו. זו חכמת ההמונים של רימון, החכמה של ציבור הגולשים שלנו.

התוצאות ניכרות בשטח והגלישה ברימון בטוחה וחלקה יותר. היופי של חכמת ההמונים, שהיא כל הזמן שם, בצורה אנונימית ובטוחה, מה שמאפשר לנו ברימון להתקדם ולשפר את ההגנה לטובת הלקוחות שלנו באופן מתמיד.

בשיחה עמו, ערב השקת טכנולוגיית חכמת ההמונים, סיכם יריב פאר, מנכ"ל אינטרנט רימון באומרו "היום אנחנו מציגים פריצת דרך בחוויית הגלישה הבטוחה. מהיום, לצד ההגנה האוטומטית של רימון, אנחנו נעזרים בחכמת ההמונים של קהילת גולשי רימון כדי להעניק בחזרה לקהילה הגנה מדויקת יותר. כך אנחנו מגנים היכן שצריך ומאפשרים גלישה בטוחה וחלקה".

50% הנחה למצטרפים לרימון. הצטרפו עכשיו! לחצו לפרטים>>
אינטרנט רימון חכמת ההמונים חסימה רימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד