י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האוניברסיטה הפתוחה: לרכוש תואר בשיטה מתאימה לאורח החיים החרדי

שיטת הלימוד הייחודית של האוניברסיטה הפתוחה מאפשרת לסטודנטים החרדים לרכוש תואר אקדמי איכותי ויוקרתי, וזאת מבלי לפגוע בחיי המשפחה והפרנסה

האוניברסיטה הפתוחה
האוניברסיטה הפתוחה

כאשר רוצים ללמוד במוסד אקדמי, פעמים רבות נדרשים לימודים משלימים: בחינות בגרות, קורס פסיכומטרי, מכינה קדם-אקדמית, שיעורי תגבור ועוד. כדי לעמוד בדרישות הנלוות ללימודי התואר ולהגיע להישגים נאלצים לעתים הסטודנטים לוותר על שעות איכות עם המשפחה ולעשות שינויים בשגרת החיים היומיומית ובלוחות הזמנים שלהם. יותר ויותר חרדים המשתלבים במערכת ההשכלה הגבוהה מצביעים על אותן הבעיות ומעוניינים בפתרונות הולמים.

האוניברסיטה הפתוחה באה לשנות את כללי המשחק. היא מציעה אפשרות לרכוש תואר יוקרתי ומבוקש בדרך נוחה ומותאמת לציבור החרדי, וזאת ללא צורך בתנאי קבלה מקדימים, במכינה קדם-אקדמית או בציון פסיכומטרי.

האוניברסיטה הפתוחה היא אחת משמונה האוניברסיטאות בישראל שהוסמכו על-ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים אקדמיים, ולומדים בה כ-48,000 סטודנטים. במסגרת הלימודים מוצעים כ-700 קורסים מגוונים בשלושה סמסטרים שונים.

גישתה הייחודית של האוניברסיטה הפתוחה, המבוססת על חתירה למצוינות אקדמית, משלבת לימודים ברמה אקדמית גבוהה ומוקפדת ותכנית לימוד נוחה וגמישה. תכנית זו כוללת לימודים מהבית, בזמנים שהסטודנטים עצמם יקבעו. הלימודים מוצעים במספר רב של מסלולים ובמגוון רחב של תחומי לימוד מבוקשים, כגון כלכלה, ניהול, חשבונאות, הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, הנדסת תעשייה וניהול, פסיכולוגיה, חינוך, תקשורת ועוד.

שיטת הלימוד המיוחדת של האוניברסיטה הפתוחה מאפשרת לסטודנטים ללמוד במקום ובדרך הנוחים להם: למידה עצמית באמצעות ספרי הלימוד המעולים של האוניברסיטה הפתוחה, למידה באמצעות טכנולוגיות הוראה מתקדמות, וכן לימודים פרונטליים באחד מ-50 מרכזי הלימוד הפרוסים ברחבי הארץ.

מגוון אפשרויות הלימוד נקבע מתוך ההבנה כי מקום הלימודים המתאים ביותר בעבור הסטודנטים החרדים, כולל מבחינת האווירה והחברה, הוא ביתם וסביבתם הטבעית והשמורה. כך הלימודים לא יפגעו בשטף החיים. בזמנים של לחץ או של אירועים משמחים ניתן לקחת פסק זמן מהלימודים, ובעת הצורך קיימת אפשרות להגביר את קצב הלימוד ולשלב כמה קורסים במקביל. בדרך זאת תוכלו ליהנות מכל העולמות - ללמוד בזמן ובקצב המתאים לכם, ללא צורך לשנות את שגרת החיים או את המחויבויות המשפחתיות שלכם.

הנהלת האוניברסיטה גיבשה החלטה להעמיק את הקשר עם הסטודנטים החרדים. כחלק משורת צעדים הוחלט למנות נציג חרדי, שתפקידו הוא להיות קשוב לצרכים של כל אחד ואחת מהסטודנטים ולהתאים להם את אחד מעשרות מסלולי הלמידה. מלגות מיוחדות יוענקו למתאימים מטעם קרן קמ"ח ועמותת "ידידות טורונטו".

אנו מזמינים אתכם להתחיל וללמוד תואר אקדמי בשיטת לימוד המותאמת לאורח החיים החרדי, ולהצטרף לאלפי הסטודנטים החרדים שכבר לומדים באוניברסיטה הפתוחה.

לחצו לפרטים>>
האוניברסיטה הפתוחה תואר אקדמי חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד