ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

לרהט את הבית מבלי להיכנס לחובות כלכליים

כבר שנים שאתם רוצים לחדש את הריהוט בבית אבל לא רוצים להיכנס לחובות כלכליים? • בחדרי חרדים עם כל הטיפים לריהוט מושלם שישמור לכם גם על הכיס

תמונה: רביט לכל כיס
תמונה: רביט לכל כיס

עברתם לדירה חדשה? מזל טוב!! בין אם אתם זוג צעיר בתחילת הדרך המשותפת ובין אם התרחבה המשפחה ואתם זקוקים לדירה גדולה ומרווחת יותר, וגם אם סתם בא לכם שינוי ואתם צריכים לרהט את הבית. אזי רצינו לשתף אתכם והסביר כי אתם לא חייבים להיכנס לסחרחורת של הוצאות וליצר לעצמכם בור תקציבי. ניתן לחדש את ריהוט הבית בתקציבים נוחים ואפילו זולים, רחל בודה מרהיט לכל כיס מעניקה לנו באדיבותה כמה טיפים יעילים וחשובים.

חשוב להבהיר כי ניתן להגיע לחבילת ריהוט בסיסית במחירים שפויים ואטרקטיביים, אנו יודעים לבנות חבילה כזו שלא תעלה על 7,000 ₪. נשמע חלומי? מזמינים אתכם להגיע ולהציץ. ובכל זאת לכל מי שחפץ לבנות חבילה כזו:

אז איך מגיעים לריהוט איכותי ולא יקר?

קיימים היום אין ספור אפשרויות לריהוט דירה, מאלה שכולם מכירים כמו הרשתות הגדולות, או רשתות רהיטים של עשה זאת בעצמך. לפני שאתם רוכשים הייתי ממליצה לערוך סקר שוק מקיף, הציצו באתרים מובילים, עיינו לעומק בקטלוגים של חנויות ורשתות, בחרו מי אלה שנראה שיוכלו לעמוד בתקציב שלכם, ואז צאו לחנויות עצמם. אין כמו מראה עיניים, אני מאמינה שיש לא מעט חנויות המציעות ריהוט במחיר אטרקטיבי אך לא כולם יהיו איכותיים. חשוב מאוד לראות את מה שאתם רוכשים לבדוק האם נוח לכם? האם יוכל להשתלב נכון בדירה שלכם? בדקו את טיב ואיכות החומרים, בחנו את הגמורים, והאם העיצוב ישתלב במראה החלל אותו אתם מבקשם לרהט.

מה המוצרים ההכרחיים בכל דירה?

כשמתכננים נכון את עיצוב הבית וקובעים מראש למה אתם זקוקים ביותר אתם מגיעים מוכנים לחנות כך תימנעו מהוצאות מיותרות. הפריטים החיוניים ביותר למגורים הם: חדר שינה שיהיו בו כל האביזרים הנדרשים, סלון נוח מזמין אסתטי ואיכותי, פינת אוכל פונקציונאלית ואביזרי עיצוב נוספים. כשאתם בוחרים את העצוב המתאים לכם זכרו שהכי כדאי לבחור בעיצוב קלאסי נקי, בצבעים ניטרליים, ניתן לבחור פריט אחד בסגנון ייחודי שישבור את המראה. לא הייתי ממליצה להשקיע יותר מדי בפריט אחד אומרת רחל, אלה פזרו את התקציב וכדי לשוות מראה ייחודי ניתן להעשיר את המראה באמצעות פריטי נוי שונים, כגון כריות, תמונות, ציורים, מראות וכו'. כמו כן ניתן לצבוע את אחד מקירות הסלון וחדר השינה בגוון או צבע ייחודיים על מנת לשוות לדירה את העצוב אליו אתם מתכוונים.

בריהוט לכל כיס אנו יודעים להציע חבילה בסיסית של ריהוט לבית מחיר של 7,000 ₪ בלבד. אחרי שראיתם אין ספור אפשרויות אתם יכולים לעצור ובחור, נשמע לכם דמיוני? מזמינה אתכם להגיע ולהתרשם.

לפרטים>>
ריהוט לבית טיפים ריהוט לכל כיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד