י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הנסיעות של משפחת טראמפ עלו בחודש יותר מנסיעות אובמה בשנה שלמה

שלושת הביקורים של הנשיא האמריקאי לאחוזתו מאר-א-לאגו בפלורידה מאז השבעתו ב-21 בינואר, יחד עם המסעות העסקיים של שלושת בניו, עלו 11.3 מיליון דולר בכספי ציבור

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



הטיולים המשפחתיים של דונלד טראמפ מאז כניסתו לבית הלבן עלו למשלם המסים כמו כל הטיולים של קודמו בתפקיד ברק אובמה במשך שנה שלמה. כך מפרסם בסוף השבוע "וושינגטון פוסט".

שלושת הביקורים של הנשיא האמריקאי לאחוזתו מאר-א-לאגו בפלורידה מאז השבעתו ב-21 בינואר, יחד עם המסעות העסקיים של שלושת בניו, עלו 11.3 מיליון דולר בכספי ציבור.

בשמונה שנותיו בתפקיד, הנשיא אובמה הוציא בממוצע 1.2 מיליון דולר בשנה על הוצאות טיולים, לפי ניתוח שערך ארגון הפיקוח Judicial Watch, הידוע כבעל עמדות שמרניות.

טראמפ עצמו מתח ביקורת בשעתו על הוצאות החופשות של משפחת אובמה. בינואר 2012 הוא צייץ "החופשה של הנשיא ברק אובמה עולה למשלמי המסים מיליוני דולרים - בלתי ייאמן!"

מלבד מימון הטיסות, הוצאות הביקורים של משפחת טראמפ באחוזה בפלורידה כוללות סעיפים כמו 360 אלף דולר על שעות נוספות שעבדו שוטרים בסופי השבוע שבהם משפחת טראמפ שהתה באחוזה ואבטחה של משטרת החופים.

בנוסף, "וושינגטון פוסט" חשף כי הממשל הפדרלי הוציא קרוב ל-90 אלף דולר על הצבת סוכנים חשאיים במלון שבו שהה אריק טראמפ בביקורו באורוגוואי כדי לקדם פרויקט דירות של טראמפ. עוד כ-20 אלף דולר הוצאו על סוכנים חשאיים בביקורים עסקיים של בניו של טראמפ ברפובליקה הדומיניקנית ובדובאי.

"היתה ציפיה לרמת הלחץ שתהיה על הסוכנות, אבל המציאות הקשה היא שהלחץ פשוט אדיר", אמר ל"וושינגטון פוסט" ג'ונתן ווקרואו, שעבד 14 שנים בסוכנות השירות החשאי וכעת מכהן כמנכ"ל חברת ניהול הסיכונים ריין.

"זה סיוט לוגיסטי", אמר ווקרואו. הסוכנים נמצאים "בסכנה חמורה של שחיקה, והדבר האחרון שאתה רוצה הוא שהסוכנים שלך יהיו שחוקים".
משפחת טראמפ פלורידה דונלד טראמפ הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד