י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

טקס סיום לימודי סיעוד התקיים במכללת מבחר

טקס חגיגי לרגל סיום לימודי סיעוד וקבלת תואר BSN התקיים השבוע במכללת מבחר. הטקס התקיים בנוכחות מכובדת של צוות המרכז האקדמי לב המעניק את התואר לבוגרות המסלול בראשותו של פרופ' סוקניק, פרופ' הוכברג ופרופ' חיה גרינברגר.

תמונה באדיבות מכללת מבחר
תמונה באדיבות מכללת מבחר

בוגרות מסלול סיעוד במבחר מקבלות תואר BSN מטעם המרכז האקדמי לב ותעודת אחות מוסמכת. בוגרות המסלול משמשות כאחיות במרכזים רפואיים רבים ברחבי הארץ ובראשם המרכז הרפואי מעיני הישועה.

הרב שלמה רוטשילד, מנכ"ל מעיני הישועה שהשתתף בטקס אמר כי "אני מברך את בוגרות מסלול הסיעוד במבחר, את חלקם הגדול יצא לי לפגוש כבר בשלב ההתנסות במסדרונות מעיני הישועה.
אני מברך את הנהלת מכללת מבחר על שיתוף הפעולה האסטרטגי הקיים בינינו ואשמח לקלוט בוגרות נוספות לתפקידי סיעוד במעיני הישועה".

הבוגרות הגיעו לטקס בליווי בני המשפחה שהיוו מקור של תמיכה במהלך שנות לימוד תובעניות ועבודה מעשית במחלקות קליניות בשלב ההתנסות. לבוגרות המצטיינות הוענק שי מיוחד מטעם הנהלת מכללת מבחר כהערכה על השקעה יוצאת דופן בלימודיהן.

מנכ"ל מבחר הרב יעקובוביץ' אמר בטקס כי "המקצוע בו אתן עוסקות הוא מקצוע שכולו חסד ושליחות. הערכים הללו הם חלק ממערכת הערכים הבסיסית של מכללת מבחר ושל הציבור החרדי. אני מצפה מכן לקדש שם שמים בעשייתכן הקלינית בכל מקום אליו תפנו. אני מבקש לשלוח את הערכתי לצוות המסור של המרכז האקדמי לב ובמיוחד לפרופ' חיה גרינברגר שתרמו רבות להצלחתן של התלמידות. כמובן שגם צוות מכללת מבחר התגייס לאורך כל שנות הלימודים למען הצלחתן של התלמידות ולהפקת המעמד המכובד הזה".

רגע מיוחד נרשם במהלך הטקס כשעו"ד אריאל פוס, נציג משפחת פוס המעניקה מלגות לבוגרות מצטיינות דיבר על רגעיו האחרונים של אביו, הרב ד"ר אברהם פוס ז"ל, מייסד מכללת מבחר ועל התמיכה והעידוד אותם קיבל מהצוות הסיעודי שטיפל באביו ובמשפחה.

הטקס הסתיים בדבריה של גב' ברכי גוטרמן, מנהלת לימודי הנשים במכללת מבחר שהזמינה את הבוגרות להמשיך ללמוד במכללת מבחר תואר שני בסיעוד. התואר מאפשר לבוגרות להתקדם לתפקידי ניהול במערכת הבריאות ולהוות גורם משפיע על קבלת החלטות בעלות משמעות במקום עבודתן.
מכללת מבחר טקס סיום סיעוד לימודים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד