ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

יוטיוב מקצרת את משך הפרסומות שאי-אפשר לדלג עליהן

במקום פרסומות באורך 30 שניות, ירחיב אתר שיתוף הסרטונים את השימוש בפרסומות קצרות יותר שלא ניתנות לדילוג, באורך 6 ו-20 שניות

  • כ"ז שבט התשע"ז
יוטיוב מקצרת את משך הפרסומות שאי-אפשר לדלג עליהן



אתר שיתוף הסרטונים יוטיוב יבטל את הפרסומות בנות 30 שניות שעליהן לא ניתן לדלג, ואשר מופעלות בעת צפייה בחלק מהסרטונים באתר - כך הודיעה חברת גוגל שמחזיקה בבעלות על יוטיוב. במקום פרסומות 30 השניות, יורחב השימוש בפורמטים אחרים של פרסומות לא ניתנות לדילוג, בהן פרסומות בנות שש שניות שהושקו באפריל ופרסומות של 20 שניות.

בהודעת גוגל שפורסמה ביום שישי הסבירה החברה כי מטרת השינוי היא לשפר את חוויית הצפייה בפרסומות של המשתמשים ביוטיוב. "במסגרת מהלך זה, החלטנו שהחל מ-2018 נפסיק לתמוך בפרסומות בנות 30 שניות שלא ניתן לדלג עליהן ונתמקד במקום זאת בפורמטים שיעבדו טוב יותר עבור המשתמשים ועבור המפרסמים", אמר דובר גוגל.

לפי יוטיוב, למעלה ממחצית מצפיות הסרטונים באתר הן של גולשים במכשירים ניידים, שבהם פרסומות בנות 30 שניות עלולות להשפיע באופן שלילי על צרכנים עם חבילות גלישה מוגבלות.

יוטיוב גם מתמודדת מול תחרות גוברת מצד פייסבוק, אשר הודיעה מוקדם יותר השנה כי תתחיל לשלב פרסומות בסרטונים ברשת החברתית, אולם רק לאחר שמשתמשים צפו בלפחות 20 שניות מהסרטון.
יוטיוב פרסומות באינטרנט גוגל צפיות בסרטונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד