ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מכין נערי הבר מצוה חשוד שתקף נערים נוספים

מעצרו של יעקב אושר תושב גבע בנימין (אדם) - שלימד נערים לבר מצווה וחשוד כמי שתקף אותם החשוד בתקיפת נערים - הוארך ביומיים, עד להגשת כתב האישום נגדו • המשטרה חושדת כי תקף ילדים נוספים

החשוד מובא להארכת מעצר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
החשוד מובא להארכת מעצר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מתרחבים החשדות נגד מורה שלימד נערים לבר מצווה וחשוד כמי שתקף אותם. מעצרו של יעקב אושר תושב גבע בנימין (אדם) החשוד בתקיפת נערים הוארך ביומיים, עד להגשת כתב אישום נגדו.

לבית משפט השלום בירושלים הובא היום יעקב אושר (31) שנעצר כחשוד כי תקף לפחות שני נערים, אחד מהם במסגרת לימודים לקראת בר המצווה שלו. ל"בחדרי חרדים" נודע כי במהלך החקירה הוכנס לחדר הנער המתלונן והצביע על החשוד כמי שביצע את המעשה החמור.

משטרת מחוז ש"י סיימה את החקירה נגד אושר, ובהצהרת התובע שהגישה נגדו בחשד לביצוע מעשים חמורים ואסורים, עולה כי בידי המשטרה מידע על נפגעים נוספים. כעת מדובר בשלושה-ארבעה ילדים ונערים שעל פי החשד נפגעו ממנו.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים, אך פרקליטו של אושר, עו"ד חן הולנדר התנגד לכך וביש מהשופטת לשחררו לחלופת מעצר בקצרין, הרחק מירושלים.

"אני סבורה כי בשלב זה ובהיעדר גורם מקצועי שיבחן את הסביבה המוצעת לחלופת מעצר, מוקדם לשקול אפשרות זו" אמרה השופטת מיקה בנקי, והסבירה "מעשיו אינם מוגבלים למקום מסויים או להיכרות משפחתית, אלא בוצעו במקומות ציבוריים ובילדים שונים".

בסופו של הדיון קיבלה את בקשת המשטרה במלואה והאריכה את מעצרו בשלושה ימים עד ליום שלישי בשעה 12:00, עד אז הפרקליטות צפוייה להגיש נגדו כתב אישום על מעשים חמורים ואסורים.
בית המשפט הצהרת תובע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד