י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

איך הגיע הכותל המערבי ל'טייימס סקוור' • צפו

הכותל המערבי הגיע ל'טיימס סקוור" - הכיכר המפורסמת בעולם: במסגרת ה"שבתון השנתי הבינלאומי של רשת חב"ד לנוער" שהתקיימה בשבת האחרונה, ובה השתתפו קרוב ל-2300 בני נוער יהודים מכל רחבי העולם השתתפו, הוקרנו בכיכר הענקית תמונות יהודיות מרגשות וביניהן תמונת הכותל המערבי • צפו בתיעוד

איך הגיע הכותל המערבי ל'טייימס סקוור' • צפו

הכותל המערבי הגיע ל'טיימס סקוור": במסגרת ה"שבתון השנתי הבינלאומי של רשת חב"ד לנוער" שהתקיימה בשבת האחרונה, ובה השתתפו קרוב ל-2300 בני נוער יהודים מכל רחבי העולם, הגיע הכותל לכיכר המפורסמת בעולם.

הכותל המערבי כמובן לא היה שם, אבל התמונה של הכותל שהוקרנה בעוצמה ובגודל ענק נתנה הרגשה לאלפי הנערים שהגיעו מכל רחבי העולם, שהם קרובים רגשית לקיר הקדוש בעולם, גם אם לא הצליחו לגעת בו פיזית.



המשתתפים הגיעו מקרוב ל-200 ערים ברחבי העולם מ19 מדינות שונות, בניהם ארה"ב, קנדה, ברזיל, ישראל, גרמניה, צרפת, אנגליה, אוסטרליה, הונג קונג וסינגפור.

השבתון הראשון לנוער החל לפני קרוב לעשר שנים עם 50 משתתפים, והפך בהמשך לאירוע שמושך אליו מאות בני נוער מכל פינות הגלובוס.

במשך 72 שעות השבתון נהנו המשתתפים מתוכנית מגוונת ומהנה שכללה בין השאר, סיור באטרקציות המרכזיות של העיר ניו יורק, שבת באווירה יהודית עם הרצאות וסדנאות, הבדלה ציבורית בכיכר הכי מפורסם בעולם "טיימס סקוור".

כאמור, גולת הכותרת של השבתון הייתה ההבדלה המסורתית שנערכה ב'טיימס סקוור' במנהטן. למרות הגשם, האווירה במקום הרקיעה שחקים, כאשר הקהל שר ורוקד לקול צלילי מוזיקה יהודית, כשעל מסכי הענק מרצדים סיסמאות ופתגמים יהודים, תזמורת יהודית מה שנתן תחושה של גאווה יהודית.









טיימס סקוור הכותל המערבי מנהטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד